Gå til innhold

Hvorfor????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal alt være så vanskelig?? Hadde ikm på lørdag som var, og den er fortsatt ikke kommet... Har ikke vært forsinket før! Men negativ test lørdag, søndag og mandag... Siden jeg sluttet på pillen, har jeg vært plaget med sterke mens-smerter i en-to uker før mensen, i tillegg til (sorry) store mengder brunaktig utflod. Denne gangen opplevde jeg ingen av delen... Hadde litt mens-smerter på søndag og mandag, pluss litt blod på papiret etter dobesøk på mandag. Så smertefri tirsdag. Litt mens-smerter igjen idag, og litt blod på papiret idag tidlig, men ikke noe mer... Hvorfor kan ikke mensen bare komme viss den vil da?? Hvorfor må den være så vanskelig??? *arghhhh*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke for å ta fra deg håpet men jeg opplevde dette en gang...og det ble forklart med at jeg håpet så mye at jeg var gravid at syklusen ble forstyrra.....er ikke sikkert det gjelder for deg da.....men er mensen litt sein og man begynner å håpe kan d ta tid før den kommer tilbake....tok 12 dager til meg...altså over ikm.

Så den lyse siden avsaken....mange tester jo positivt seint...godt over ikm.....men du kan jo ta en tur på legekontoret og be om å få ta en blodprøve for å se om de finner noe hcg.....

håper det ordner seg da....kjedelig å ikke vite

Skrevet

takk for svar:)

ja, vet at stress og sånt kan forstyrre syklusene... så det kan jo være det, og for å være ærlig så regner jeg jo med at mensen kommer! Jeg har ikke noen tro på at jeg er gravid, så er liksom ikke det at jeg håper heller... Jeg vil bare at mensen skal komme nå, så jeg slipper å vente mer;) Hehe:p

Får se hvor mye lenger jeg må vente... Gidder ikke stresse med blodprøve og sånt enda... Hehe:p Blir jo hverken mer eller mindre gravid av å teste da så...;P

Er jo uansett godt å slippe mensen sånn sett da, enten man er gravid eller ikke... Hehe:)

Skrevet

veit d er litt tidlig å stress med blodprøve og greier...men en fordel med det kan være at dersom du får konstatert at du IKKE er gravid slapper kroppen av og mensen kommer sikkert med en gang....og ER du gravid kan du jo hoppe i taket:)

Skrevet

ja, det er jo sant;) får vente noen dager å se... hehe:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...