Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Forrige svangerskap synes jeg at jeg tissa hele tiden, det var en sann plage. Opp ørten ganger om natten...dere vet. Nå er jeg straks i uke 37, men greier meg fortsatt med en tur opp om natten. Nå skal det sies at jeg virkelig jobber med å undertrykke tissingen selv om jeg våkner og føler at jeg må. Dette fordi jeg da ikke får sove igjen. Slik har det vært stort sett hele tiden. Men nå som jeg har kommet så langt, ville jeg tro at babyen presset rimelig godt på blæra, slik at jeg bare måååå. Har ikke registrert nevneverdig nedsynking av magen, betyr dette at babyen enda ikke sitter godt nedi bekkenet (forrige jm-kontroll var hodet fortsatt langt oppe, to uker siden). Eller er det slik at jeg har "lært" meg å undertrykke tissebehovet....
twiga Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Eg måtte opp mange gonger pr natt tidligare i svangerskapet, deretter hadde eg ein del veker der eg også slapp med ein gong pr natt (frå veke 32-37 ca tenker eg). I veke 37 sank Knerten ned og etter det spring eg 4-8 ggr pr natt... Merka at det plutselig blei stort press på blæra att. Så er nok mulig at du må opp fleire ggr pr natt igjen etter kvart? Trur nok dette er ganske varierande og individuellt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå