Gå til innhold

Babyer på 6-7 mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på det der unge mødre i går og da hadde jo to av dem bayer på 6 mnd slik som min. Eller han er nesten 7 mnd da. Men jeg synes de kunne så lite? Altså jeg har egentlig null erfaring med babyer da, har bare min og en venninne sin 3 mnd gamle datter som jeg ser mye, så har jo ikke så mye å sammenligne med. Men han ene babyen på tv bare lå der, når pappaen holdt en leke over ham så tok han ikke etter den engang. Min baby kryper rundt på gulvet, reiser seg opp etter alt mulig og er veldi aktiv. Og han prøver å gripe etter alt han ser han, helst det han ikke skal få tak i å. Hva er egentlig vanli å kunne da når de er 6-7 mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det begynner å bli større individuelle forskjeller på babyer fra den alderen, men at babyen ikke tok etter en leke som ble holdt over ham hørtes jo litt bekymringsverdig ut... Men kanskje babyen var trøtt eller ble forstyrret av kamerateamet?..

At babyer på 6-7 mnd kryper og reiser seg opp slik som din er tidlig. Men jeg vet om en baby som krabbet når han var 6 mnd også men det er kjempetidlig. Men at de griper etter alt mulig og beveger seg rundt på gulvet enten ved rulling eller skyve seg rundt i ring eller litt bakover og fremover er vel vanlig. Sønnen min på 7 1/2 mnd kryper eller krabber ikke enda, men har begynt å reise seg opp på kne så det er nok ikke lenge før. Men han beveger seg i ring og bakover da, så finner ham ikke akkurat der jeg la ham lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...