Snupsidupsi Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Noen som vet hvor på nettet jeg får kjøpt det????
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Lag en selv, da vel!!! Kjøp ca 1 meter høvla bord, dimensjon ca 22x98 eller 120 mm, og 1,2 m med 22x73 mm høvla bord. Få det smale bordet saget opp i fire biter a 30 cm. Ta alt med hjem, samt en malingsboks og en kost - og mal alle delene. Skru sammen, alt du trenger er fire skruer, gjerne gjennomgående bolt, med mutter på yttersida. Skru sammen slik at du har to av de korte bordbitene plassert like langt fra midten på det lange bordet, på den ene siden, og de to andre korte bordbitene parallelt med de to første, på andre siden av bordet. Dermed får du en sengehest som ikke koster mange kronene og som du, eller kanskje datteren din, kan dekorere og tegne på, og som i tillegg er veldig enkel både å sette på plass og fjerne.
Snupsidupsi Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 Hmmmm, høres veldig greit ut, men jeg har ikke lyst på det... Har lyst på en som kan heves og senkes hvis du skjønner.
Fire småtroll Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Vi kjøpte en trehvit sengehest på Ikea som vi malte hvit.. Men den kan ikke heves og senkes da.
Snupsidupsi Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2008 Har sett på den, men likte den ikke så veldig. Kunne tenkt meg noe lignende som denne: http://www.1stopbabyshop.co.uk/p395279/Tomy-Folding-Bed-Rail-Pink.html Men har ikke finni den noe sted....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå