Gå til innhold

Flere her inne som har mistet nattesøvnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sover så usannsynlig dårlig om nettene nå, har pågått den siste uken :S

Er oppe ca annenhver time for å gå på do og for å drikke melk mot halsbrannen!! Ligger gjerne i 20 min våken hver gang før jeg finner søvnen igjen...slitsomt. I natt lå jeg å så på tv en stund, lys våken :o

Andre som har det slik nå, er 36 + 6 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, faktisk sover jeg ganske så godt om nettene enda. Forrige gang var alt helt elendig om nettene, slik du beskriver. Det eneste er at jeg ikke får sove igjen dersom jeg står opp for å tisse. Står ofte opp rundt 04, litt vel tidlig. Må ha en lur på dagen da.

Er nøyaktig like langt som deg på vei!

Skrevet

Heisann :o)

Har hatt noen uker nå som jeg bare har sovet å sovet.. kan mest sove døgnet rundt..

MEN....

Nå he det snudd.... sovet 1 å halv time i natt :o( snur meg hele tiden, finner ikje noen god liggestilling. og vist jeg finner ei go stilling, så begynner hofta å verke etter ei stund :o( hhhmmmm... å ikje nok me det, snorke sambo som et sagbruk... gggrrrrrrrr......

Sto opp klokka 7, orka ikje ligga lengre då.... La meg klokka 1 i natt, for å drøya det, sånn at eg hva trøtt. men nei da.... hehe

Skrevet

Hehe...off ja det skal ikke være greit, hæ? Ser frem til det er over og at jeg kan ligge på magen og ikke minst slippe unna halsbrannen!! Den er grusom.

Jeg har til tider lagt meg på sofaen fordi samboer "maser" sånn i søvne, hehe.....tyter å maser i ett sett :o

Hvordan er formen din ellers da?

Skrevet

Har vel stort sett vært dårlig med nattesøvnen etter sønnen min kom for ett år siden, en i det siste har det blitt verre enn verst. Sliter sånn med kvalme og svimmelhet på natta.

Og da hjelper det jo lite med en som våkner og er fast bestemt på å komme i mamma og pappas seng (men det får han ikke lengre, så mye hyling)

Skrevet

er forsten i uke 32 (mener jeg det er.. går fort i surr..)

Skrevet

Har egentlig slitt i peroder gjennom hele svangerskapet. Legen sa at "sånn var det bare for noen". Er 39+2 i dag, og inne i en periode hvor det veksler veldig. Får skjeldent sove før ett, men den ene dagen passerte klokka 7 om morgenen før jeg fikk blund på øynene. Så ei natt sover jeg 2-3 timer, den neste 9, men må alltid opp for å ha do-pauser :o) Har slitt masse med halsbrann, men det har gitt seg mye den siste uka. Et nytt liv!!! Men ikke lett å finne sovestillinger, nei!

Skrevet

nei det skal ikje være greit... hehe....

Ja savner veldig å ligge på magen, det beste jeg vet.....

Vurderer sterkt å legge meg enten på sofaen eller i senga på det andre rommet... så kan jeg ligge å rommestere for meg selv... hehe....

Formen er tålig god vil jeg si, har en del vondt i ryggen og høyre hofte. Er 100% sykemeldt.... Så jeg har godt tid til å gjøre ting hjemme.... men kan bli veldig giddalaus til tider, oooffff... hehe..... kan gå mange dager før jeg gidder å gjør noe i det hele tatt.. hehe.. jaja.. tenker at jeg har jo lov, hehe... men blir fryktelig sliten av å ikje sove på natta.. sover litt på sofaen på dagen, men blir liksom ikje det samme.....

Formen din da????

:o)

Skrevet

oida gulda...jeg trodde jeg hadde det ille :S Stakkar, det er slitsomt å holde på sånn over tid.

Formen min ellers er bra, sliter litt med bekkenet innimellom men tar livet med knusende ro ;) Har god tid og bruker den gjerne...innimellom blir det litt lange dager men som regel går det greit :) Har den siste uken hatt mye kynnere og nedpress...mye liv i magen heldigvis, så alt bra her så langt :)

Skrevet

Begynner nå å sove dårlig ja... Tar litt tid før jeg får sovnet..Går ca 1 time før jeg må snu meg pga kramper og da må jeg jo på do samtidig...

Kjempe trøtt når jeg legger meg, men når jeg skal lukke øynene så vil de liksom ikke..hehe...

Er 32+6...

Skrevet

Jeg har sov veldig dårlig, og fikk tips av jordmor om å starte på Hemofer.

Hadde litt lav blodprosent, men ikke under 10.

Hun sa at for noen hjelper det veldig, og det har det gjort for meg.

Sover veldig mye bedre nå.

Kanskje andre som kan dra nytte av det samme tipset:-)

Skrevet

Ja d har vært dårlig med nattesøvn de siste ukene. Har 25 dager til termin i dag. Det som plager meg er vondt i hoftene og murring i beina, samt halsbrann. Må også ofte opp å tisse. Sover ca 15 min på hver hofte, før det blir så vondt at jeg må snu meg... Sier seg selv at det blir veldig dårlig med søvn. Får jo ikke til å snu seg særlig diskret heller, å stakkars sambo som skal opp tidlig på jobb, får heller ingen god nattesøvn...

Har blitt til at jeg gruer meg til natta, har vel kommet inn i en vond sirkel... Jeg "forventer" at jeg ikke får sove og "vet" at det kommer til å bli en søvnløs natt. Huff og huff, ikke bra dette, men trøster meg med at det er ikke lenge igjen nå :-)

Skrevet

jeg sover ikke om natta lenger, men det er fordi jeg venter på babyen hele tida :)

Skrevet

Er 36+6 og har sovet godt frem til nå, dvs de 7 timene jeg vanligvis får med en morgenfugl til 2-åring i hus:-) Men så skiftet det i helgen, ble så vanvittig urolig i kroppen! Prikket i armer og bein så intenst hver gang jeg holdt på å sovne, skikkelig irriterende! To netter på rad, men så har det normalisert seg litt igjen. Men kjenner at det er tungt siden jeg nå har begynt å våkne av vondt i hoftene hvis jeg ligger for lenge på den ene siden. Sånn er det vel bare! Det beste er vel å ikke la seg stresse, så jeg sto opp og løste sudoku - da ble jeg trøtt:-)

Skrevet

signerer her jeg også..

Jeg gruer mg til natta for jeg vet det blir et evig mas..

INGEN stillinger funker..

dette gjør meg veldig oppgitt... men det er vell nå jeg begynner å bli lei så jeg kan forberede meg til et smertekaos :D

Skrevet

Signerer her jeg også....føler meg utslitt siden nattesøvnen er så og si borte, men det er vel forberedelser da..Er 36+1 idag.

Skrevet

Eg sove ufattelig dårlig, noke som e ytterst upraktisk med tanke på at eg har ein fra før som holde det gående heile dagen :( Men, e ikkje så masse å gjøre med.

Skrevet

Huff ja...jeg er "bare" 30+4 og har allerede bynt å slite med å få sove om natta. Jobber fortsatt 100%, skiftarbeid. Så jeg sliter veldig om dagene med å fungere som jeg skal på jobb.

Oppe på do en gang i timen og når jeg først ha våknet er det ikke bare bare å få sove igjen..Og savner fælt å kunne ligge på magen!!! ;)

Men men...ingen plager ellers...så jeg skal vel egentlig ikke klage:)

Skrevet

Jaah! Nå e det lite søvn å få om nettene.. Har pågått de siste 2 ukene, har barra 12 dagar igjen til termin, så det er heldigvis ikkje så lenge igjen nå... Sover litt på dagen fordi eg blir så trøtt, så får egentlig i meg nok søvn, men det er bara de forbaska nettene så e så kjedelige og lange.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...