Gå til innhold

lei meg, deppa, forvirra.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg testet negativ 2 ganger........ :( men symptomene er der fortsatt og har ikke hatt mensen siden 6 november......kan jeg være gravid? har jo testet negativ 2 ganger......... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når tok du den siste testen?

Skrevet

tok den siste testen i dag...og den forrige for ca 1 måned siden....

Skrevet

Uff... Jeg vet det er frustrerende!!!

Hadde det sånn sist mnd, bare ikke så lenge!

Jeg ville gått til legen for å evt tatt en blodprøve for å kanskje finne HCG (noen ganger vises det ikke med urin).

Jeg tror det har noe med at vi tenker på dette hele tiden, og ikke fokuserer på noe annet!

Og at det utsetter mens noen ganger! Tror det skjedde med meg, når jeg slappet av...kom mensen...

Men, jeg krysser fingrene mine og håper at du er gravid...

Skrevet

er mange som sier det, men det som er serru, er det at jeg har ikke tenk så mye på det, og tanken slo meg ikke en gang at jge kunne være gravid før typen min og ei venninde sa det.....

for var egentlig bare glad for at jeg ikke fikk mensen, hvem er ikke det lissom...hehe....og mensen min pleier aldri være forsinka...

har legetime den 24 da..

Skrevet

Min erfaring er at denne menstruasjonen lever sitt eget liv..

For et års tid siden hadde jeg plutselig fått veldig tullete menstruasjon, var ikke lenger regelmessig, slik den pleide. Så jeg gikk til legen for å sjekke det ut.

Ble sendt til ultralyd, der det ble påvist at jeg hadde eggløsning akkurat da... men mensen kom ikke... jeg ble videresendt til innvendig ultralyd mnd etter. Da jeg kom dit, sa damen at jeg hadde eggløsning.. men mensen kom ikke da heller...

Måtte få tabletter få å få satt det igang igjen.

Etter det har den kommet helt regelmessig igjen...

Så, om mensen ikke kommer, så sjekk iallefall ut hvorfor :)

Skrevet

jah, det kan jeg jo sjekke.... :)

men tenker jeg prøver å ta en test i morgen tidlig eller i kveld som jeg ble anbefalt...så får jeg jo se når jeg er hos legen neste uke!

Skrevet

Manglende mens betyr vel gjerne enten at man er gravid eller at man ikke har hatt eggløsning (enda). Siden testen er negativ er det nok en god mulighet for at el. har uteblitt/lar vente på seg denne mnd? Det kan skje innimellom uten at det gjør noe.

Om du skulle være gravid vil det i hvert fall avsløres på blodprøver nå. Har lest et eller annet sted at de (svært FÅ) jentene som går gjennom et helt svangerskap uten noen pos urintester har hcg i blodet - det går bare ikke fra blodet over i nyrene og deretter ut i urinen. Av en eller annen merkelig grunn, spør ikke meg hvorfor :)

Skrevet

men er litt merkelig at den skal bli utsatt såå lenge.....synes jeg da vertfall.....

jeg skal til legen den 24 da....så får vente å se da....synes dette er rart jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...