Gå til innhold

tok en test....

Anbefalte innlegg

Skrevet

en cb. Vet ikke hvordan jeg skal tolke den..noen der ute som vet...?

den vanrette linjen er sterk og den lodrette er svak...hva skal jeg tro? er 3 dager til ikm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså... en test kan ikke bli i nærheten av positiv (som din er) hvis kroppen din ikke skiller ut HCG...

Grunnen til at den er svak positiv, vil jeg tro er pga at det er 3 dager til IKM.

Så jeg vil lure meg til å bli den første som sier...Gratulerer...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

jeg bare skjønner ikke hvorfor noen av dere orker å ta tester der man kan tolke streker og kryss....cb digital gir klart svar!!!!TA den;)

Skrevet

hei, jeg ville ventet et par dager oxo tatt en ny test.. men som sagt så tror jeg du er gravid.. d er bare hcg som ikke har blitt så høyt ennå:)

lykke til.. den vil nok bli positiv:)

Skrevet

håpe håpe håpe

tusen takk...lykke til til alle dere oxo

Skrevet

Gratulerer:):):) hadde du noen symptomer?

Skrevet

Var det clear blue du tok? Så lenge du ser et kryss der så er du gravid!!

Gratulerer så masse!!!!!:) Da kan vi slå følge over til 1. trimester:) Jeg fikk nemlig også et kryss på CB i dag:)) Når har du termin?

Skrevet

vet ikke om jeg tør å glede meg enda...tenk om det ikke er sant,,,

men dersom jeg er gravid og jeg tenker gjennom hvordan kroppen har vært de siste dagene så kan jeg nevne:

Sopp ;O)

mensmurringer

fikk plutselig så lyst på makaroni med smør...noe jeg aaaaldri tenker å spise

en del utflod

en form for hetetokter

vann i kroppen

svetter som en gal på trening

nja....det er vel det...

Skrevet

Diddelidu- GRATTIS- kjempe gla på dine vegne(og kanskje mine...)

jepp, jeg tok en Clear blue.... jeg kjøper en digital etterpå som jeg kan ta i morgen tidlig eller på fredag? kan jeg ta den senere i dag, eller?

er dette virkelig ,så har jeg termin 290908(iflg babyverden.no)

når har du termin?

Skrevet

Det står jo u bruksanvisningen at så lenge det er et kryss så er du gravid, uansett hvor svak streken er! Så lenge streken er blå da..? At det ikke er en skyggestrek..

På symptomene dine ser det jo ut som du er gravid da:)

Jeg har foresten også økt utflod for tiden..

Jeg har termin 28/9 ca, er litt usikker pga litt uregelmessige sykluser..

Men da har vi jo ca på samme tid da!:) så morsomt:)

Jeg skal ta ny test i morgen jeg også, selv om jeg såg krysset godt, fordi jeg klarer ikke helt å tro på det! hehe.. har ikke gått opp for meg enda iallefall!

Har du prøvd lenge?

Skrevet

Min var sånn når jeg var gravid :) Ente opp med å ta en annen type test bare for å være sikker, men jeg var gravid altså :) Håper litt for deg jeg da, regner med den er positiv! Satser på et forsiktig gratulerer herfra! :)

Skrevet

hei igjen

har ikke hatt tilgang til internett på to dager- nesten Krise å ikke få komme inn å få pratet med dere....

jeg tok en CB Digital i går morges, der stod det; Gravid!!!!!

jeg fikk ikke fortalt det til sambo før i natt så nå skal vi ta en test sammen i dag eller i morgen.

uvirkelig og tror det ikke.....rart....

vi har prøvd siden november, så jeg er veldig overrasket at det gikk så fort...

kaster masse babystøv til dere alle

Skrevet

GRATULERER så mye :-D Nå ble jeg glad på dine vegne og en smule sjalu :-P Lykke til med svangerskapet!!! :-D

Skrevet

tusen takk;O)

den sjalu følelsen har jeg hatt også...

men et tips; jeg har slappet veldig av denne gangen og drukket Grapefruktjuice før eggløsning og under eggløsningen

(grapfruktjuice skal være "flytende" østrogen)

Skrevet

glemte å skrive masse masse lykke til;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...