Gå til innhold

9 mnd-hvor mye sover de i løpet av dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor lenge sover de da om natta`?

Etter ett inlegg i går som jeg leste,så kan de være att den siste luren er for sen,slik att de våkner tidligere om morgenen.

Minien her skal jo opp kl 05,og det er jeg ikke med på.!

Har latt han ligge i sengen sin til kl 06,for da er det tidligst morgenen her,men hvor lenge skal en drive med det da?

Har jo gjort det i flere mnd!!

Og han bare skriker og styrer og sover litt innimellom til klokken blir ca 06 da.

Men tingen er,att minien blir trøtt etter 2 timer om dagen,så da trenger han en lur..

Får han ikke den 3. luren sin fra ca 16-17 om kvelden,eller om han blir vekt etter 30 min da,så blir han bare trøtt og grinete,og vi klarer ikke å holde han oppe til kl 20.00,da legger vi han tidligere,noe som gjør att han våkner før kl 05 om morgenen også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Snuppa vår legger seg kl 19 om kvelden.. våkner da stort sett 06.30 dagen etter. Så sover hun gjerne en time før lunsj ( kl 11 ) og så sover hun da fra 12 ca ( + / - ) i to til tre timer.. men da sover hun ikke mer før kvelden... er hun våken fra kl 14 om dagen sover hun kanskje litt på ettermiddagen, en liten time kanskje, men ikke seinere enn 17...

Hun er trøtt fra 17.30 til leggetid, men det er helt vanlig, krever litt ekstra da.. jeg pleier drøye tiden litt med ett bad kl 18 ca noen kvelder..

Lykke til ;o)

Skrevet

Så kanskjeskulle holdt han litt våken etter 1. luren sin,slik att 2. luren blir senere og kanskje han da sover lengre...

Men da kan det kræsje med hentingen av storebror i barnehagen da.. hm..

Skrevet

min gutt variere d veldig på hvor lenge han sover. men han står opp alt fra 08-10. så sover han rundt 2 timer fra 11-13 så sovet han ei hvile te,, men variere men han får ikke sove etter kl 16.30 da får vi han ikke i seng før etter kl 22

Skrevet

ja det er ikke lett å få alt til å gå opp.. må prøve oss frem hele tiden syns jeg...men nå er det en grei rutine vi er kommet inn i.. nå blir snuppa 9 mndr om 5 dager :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...