Gå til innhold

Edderkoppmiddel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare haaaater de digre krypene med lange ben. Når de er så store, takler jeg nesten ikke å få tatt dem. Slår ihjel til slutt med en sko, men det er en grusom opplevelse. De små kan jeg fint ta med litt papir. Er det noen annen genial måte å få tatt de usle krekene på, og er det et godt kjerringråd eller noe som gjør at man kan forhindre at de kommer seg inn i huset? Usj, jeg ville gjerne hatt en bedre løsning. Støvsuger er vel ikke bra, for jeg har hørt at de kan komme seg ut igjen.. Hjelp! Hvis ikke mannen min er hjemme, mååå jeg ta dem selv. Har litt fobi, kan man si!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spray på dem bakefett, sånn skikkleig klissete type, da holder dem seg hvertfall i ro, og er lettere å fange/drepe.

Bor i leilighet i et gammel hus, så edderkoper er je vandt ed å jage... betyr ikke at jeg liker dem)

Skrevet

De kommer seg ikke ut av støvsugeren, de dør nemlig av trykket når de suges inn....

Vet det finnes noen sprayer, hør i plantebutikker.

Men vær obs på at mange av de er meget giftige, og farlige for gravide og barn-...

Skrevet

Bakefett? Sånn på flaske? Genialt! For jeg er jo redd for at de skal løpe..

Skrevet

Kontakt firmaet Pelias. De selger et produkt/spray som heter Pelias Universal Insektsmiddel. Den er kjempe effektiv!

Skrevet

Bruker å Pelias Universal. Den er dyr, men de funker som pokker!!!!!!

Skrevet

Ok, da har jeg tatt kontakt med dem pr. mail. Håper jeg får skaffet meg det. Tuuusen takk for svar:-)

Skrevet

Står også på hjemmesiden demmes hvor forhandlere holder til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...