Gå til innhold

Lukter til å bli kvalm av?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig oppdaget at det er enkelte lukter jeg ikke klarer lengre, blir rett å slett kvalm (og i verste fall kaster jeg opp)

 

Andre som har det sånn?

Og i så fall, hvilke lukter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen???

 

Har tre ting (som jeg kommer på i forbifarten) som jeg absoltt ikke klarer (og brekker meg av).

 

Jif wc blokk (sånn med duftgelen utenpå)

- syns det stinker i hele huset, så den forsvant fort ut igjenn

 

De fleste typer røkelse

-spesielt yndlingen til sambo =(

 

Fisk

-alle typer, all fiskelukt (og småen som er så glad i fiskegrategn stakkar)

Skrevet

Parfymer, dove såpe og enkelte tannkremer

Skrevet

parfyme ja, hvertfall type fjortis eller gammel dame.

Men klarer meg ikke uten min egen (premier jour av nina rikki), helt ahengig av den =)

Skrevet

hhmm... sitter å tenker så det knakker... hehe....

 

en vis tannkrem som sambo liker så godt, brekker meg med tanken..

pizza nr.10 på dolly dimples, stakkar sambo.. han elsker den pizzaen.

svigerfars billige europris parfyme :o(

røyk

 

kommer ikje på mer :o)

Skrevet

nr ti på dolly... hmmm... hvilken er det igjenn??

 

bestiller somoftest fra peppes (ligger rett nedi veien, så ferskest pizza)

men nå vi er i byn etc er det dolly, mener det er nr12 jeg spiser da

Skrevet

bankers heter den med kjøttdeig og baconterninger.... grøsser med tanken... hehe.... likte den kjempe godt før, men etter jeg ble gravid klarer jeg den ikke..... smaken, lukta.. bbuuffff....

Skrevet

Røyk. Sånn parfyme gamle kjerringer bader i om morran. (må gå på andre siden av gata når jeg møter sånne, ellers kaster jeg opp hehe)

 

Skrevet

uff.. ikke acon.. enig der =)

Skrevet

- chai te

- butikk lukt ( der de griller kylling) PJUUUK!!!

- Twinings Earl grey

Skrevet

hehe...

 

Har søppellukt her i huset...Blir skikkelig kvalm...Men ikke sånn søppel som har ligget lenge...Og svette lukter, dårlig ånde (er ikke sikkert personen har dårlig ånde)

 

Og det værste av alt og som jeg elsker alt på denne jord:

 

SAMBO...hehe...

Driver å lurer på om han i det hele tatt bruker såpe...hahaha...Han gjør jo det, men hehehe...vet ikke, det er en lukt hos han jeg blir helt kvalm av...kan være deoen han bruker...Har fått ny lukt og greier...

 

 

Skrevet

noe jeg bare må spørre om.. hvorfor sier alle chai-te.

Chai er jo te, altså chai er en te type.

Vet at dere tenker på chai med melk,vanilje og kanel.

Skrevet

Lukta på Biltema har jeg slitt med lenge, mannen sin ånde, min og andres lukt etter et realt dobesøk, ellers klarer jeg ikke synet av sperm, da brekker jeg meg...

Skrevet

Lano såpe!

WC-blått (sånn som henger på dokanten nedi doet)

Mammas parfyme! (Chanenl no 5)

 

Derimot elsker jeg lukten av mannen min og spesielt parfymen hans!! Går rundt og snuser på han hele tiden og han elsker oppmerksomheten :-)

Skrevet

sigarlukt!!! trodde jeg skulle dø av kvalme på nyttårsaften:/

 

klarer heller ikke lukta av sure sokker, urin eller sykdom ånde :P

Skrevet

Sneip/folk som lukter røyk..... som om det ikke er ille nok fra før...

Skrevet

Jeg klarer ikke lukta av røyk.. Føler at jeg blir kvalt.. Og matos er helt forferdelig, særlig stekte egg. :-( Også når jeg går inn i en heis eller noe, og det lukter skikkelig parfyme, samme hvilken, men det at det lukter så sterkt er så fælt..

 

 

Skrevet

Tomatsaus! (til pizza, lasagne osv)

Skinke

Kaffe

Dårlig ånde (den trenger egentlig ikke være dårlig, bare ånde, hehe)

Skrevet

*sånne hamburgere som man steker hjemme... Når vi skal ha hamburger, må vi kjøpe på bon appetit, bensinstasjonen e.l. :)

*Sliter generelt med kjøleskapet jeg, syns det er noe rart med lukta der

*og tannkrem, brekker meg hver gang jeg pusser tenna jeg..

 

Skrevet

Men det store spørsmålet er: Kommer Dette Til Å Forsvinne Rett Etter Fødsel??? Hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør...

Skrevet

Øl, røyk og kebab uten tvil!

 

Synes for øvrig kaffe lukter sinnsykt godt. Tenkte ikke noe særlig over den lukta før jeg ble gravid.

Skrevet

tar bussen til og fra jobb om dagene siden bilen min er under reparasjon... :( det er snakk om en time med buss hver vei og der kan det komme mange ekle lukter,feks svette,dårlig ånde,parfymer,røyk,osv...det som er ille med lukter på bussen er at man ikke kommer seg unna...jeg kan ikke bare hoppe av og ta neste buss heller siden jeg bor et stykke utenfor byen og bussene går ca 1 i timen i rushen...midt på dagen er det opptil 3 timer mellom... :S

 

måtte også be sambo om å slutte med fahrenheit 32 fordi jeg brakk meg av den,kjøpte be delicious DKNY til han til jul og den er fantastisk...

 

også på lille julaften var jeg på butikken og møtte på en dame i 40årene som jeg først tenkte luktet vanderbildt,men etter å ha møtt på henne en gang til kunne jeg konkludere med at det var wunderbaum...den grønne standard...blæh...det var grusomt og jeg skjønte heller ikke hvorfor hun luktet sånn,mannen hun hadde med seg luktet ikke noe...rare greier...

 

lukten av kokt grillpølse er nok en av de som ligger på toppen av kvalmeskalaen min...

Skrevet

*melkegulp

*bæsjebleier

 

lover ikke så bra for meg ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...