Lykketone Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har planer om å reise bort en overnatting uten mann og barn, men min lille gutt på 6 måneder vil ikke ta flasken. Jeg fullammer til daglig, samt at han får to grøtmåltider om dagen. Tror jeg har forsøkt de fleste flaskene som er mulig å prøve, men han griner bare på nesen og melken renner ut igjen av munnen hans, hver gang jeg forsøker flaska. Kan så små babyer drikke av noe annet enn flaske? Er det noen som har andre tips og råd?
LadyLuck & Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 har du prøvd å ta litt MM på "tuten" på flasken? Da småen her var syk (ca syv mnd) ville han ikke ta flasken, og fikk generelt i seg lie, da fikk han vann på sportflasken min, og da drakk han.
Chiabatta Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Prøv å la ham drikke av glass/kopp. Sugerefleksen gjør at de klarer det også, men det kan hende han er for stor nå... Men han spiser vel fast føde, og natten spiser han vel ikke?
Lykketone Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 Han ammer en gang om natten ennå. Men kanskje er det på tide å kutte ut nattammingen nå som han er 6 måneder?
**Frøken84** Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 har mannen din prøvd å gi han flaske? det kan jo hende at han tar den lettere når du ikke er der=0) så du kan jo prøve å reise ut en tur og la han prøve seg litt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå