Gjest Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Hva skal dere gjøre i dag...? Jeg sitter her, to dager over termin, og vil finne på noe annet enn å sitte helt i ro i sofaen, men pga. et helt jævlig bekken kan jeg lissom ikke gå de lengste turene heller. Hva skal dere gjøre for noe? Er vanskelig å finne på ting når han har vært hjemme i evigheter.. Føler jeg har gjort det som kan gjøres, men vil ikke ligge som et slakt heller
Håperpåønskebaby Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg er ikke gravid, 50% sykemeldt og har fri i dag fordi jeg skal jobbe lørdag.. Er trett og sliten av alt som har skjedd i det siste (min mor på sykehuset, syk mann, har vært syk siden aug. 06, og jeg selv som er syk og sykemeldt), aller helst vil jeg krype under dyna og sove hele dagen og natten! Men jeg må vaske tøy, legge sammen tøy, ta oppvasken, rydde, sende klage til pasientombudet og besøke mor på sykehuset om hun ikke blir hjemsendt..
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 heisann ) Sto opp klokka 7 i dag etter ei laaaaang natt.... bare sove 1 å halv time ( så nå har jeg slappet av med frokost og god morgen norge.... Så snart skal jeg begynne å rydde, støvsuge og vaske, har vert såååå giddalaus di siste dagene... så nå e det på tia å gjør noe fornuftig... hehe.... Så skal jeg bake sjokoladekake og skillingboller ) Får besøk av foreldrene mine i ettermiddag/kveld, så det er jo greit at det er ryddig å reint då... ikje særlig ryddig her nå nei.... hehe......
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har bakt fryseren full for evigheter siden, og vasket huset i forgårs. Damn it. Skulle ønske jeg hadde "spart" noe, for nå er det lissom ikke mer å gjøre. Tøyet til baby er vasket og brettet, og alt er på stell. Kanskje jeg skal føde da, så har jeg noe å gjøre...? hehh...Hadde det bare vært såå enkelt Ha en fin dag, begge dere to
Trultemora er presseklar!! Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Hehe... Du kan kanskje lage klart noe mat? greitt å ha noe klart i fryseren til dagene etter hjenkomst? Eka: ferdiglaget gryterett, kjøttkaker, kyllinggryter etc! Et tips jeg fikk til en mamma i barnehagen!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Jeg skal forresten til jordmor!
Håperpåønskebaby Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 bak brød, boller noe annet godt til å kose dere med i dag? Du kan jo prøve å gjøre gode ting for deg selv: ansiktsmaske, fotbad, bad/dusj, se en koselig film?
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Bake noe godt til meg selv var ingen dum ide.. Lurer meg på om jeg skal lage sjokoladekake.. Hmmm..
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 ja du kan lage sjokoladekake.. det er enkelt og tar ikje så lang tid, med tanke på at du har vondt i bekkenet... ) Nå skal jeg snart begynne å bake.. namnam... glede meg te kaka er ferdig )
gulda Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 ja, hva finner en på! Hjemme selv med vondt bekken. Savner også å kunne ta lange turer! Mixer mellom TV, BIM og spill på dataen til jeg blir gal! he he. Orker jo ikke de store takene her hjemme heller pga bekken. Liker du å lage ting? Kort, fotoalbum osv? Kan f.eks begynne på hjemmelagede takkekort til de som gir gave til babyen, og sette inn bilde og tekst etterpå? (er elendig på sånt selv, men mange elsker jo å dille med sånn). Håndarbeid? Vaske ut av kjøleskapet..? | Ta en tur på kafè med ei god bok?
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Skal på helsestasjon for å veie lille gullet mitt også skal vi på barseltreff Blir hyggelig å treffe andre som også fikk sin baby i desember Så senere på dagen skal jeg bare slappe av her hjemme, kanskje bake brød også
Maigullet Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 Skal til jordmor i dag. Fem dager til termin, så spent på om han har festet seg nå. Plages med bekkenet selv, så er ikke så spretten for tiden. Begynte på et par ullsokker til den kommende storebror i går, så skal prøve å gjøre ferdig de Ellers blir det nok noen turer innom vaskerommet tenker jeg... Enda godt jeg har den jordmortimen, så jeg kommer meg en tur ut
fullrulleihuset Skrevet 16. januar 2008 #13 Skrevet 16. januar 2008 Jeg skal sove når det passer meg.............!!!!! Henge opp kjøkkengardiner og vaske et par maskiner med klær. Skulle gjerne ha bakt og sånne fornuftige ting, men kjenner ikke at jeg orker. Er såååå trøtt ! Har allerede vært å handla mat og vaska badet og nå tror jeg jammen jeg må slumre litt på sofaen med BIM ;-)
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 16. januar 2008 #14 Skrevet 16. januar 2008 Jeg får helgebesøk av mamma og pappa så her blir det litt ekstra rengjøring. Tenkte jeg skulle vaske kjøleskapet og tørke støv av lister både gulv og tak hvis jeg greier. Må vel kunne bruke en tørrmopp tenker jeg. Kunne vært fint med en tur ut, men her på Kongsberg er det pøsregn og holke.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #15 Skrevet 16. januar 2008 Haha.... Jeg bestemte meg for at jeg aller, aller først skulle gå og kjøpe meg ny treningsbukse da jeg kan tenke meg å ha en som ser litt ok ut når vi skal på sykehuset, og deretter lage sjokoladekake og kose meg. Men på vei til sportsbutikken, vaggende som den tjukken jeg er, ble jeg plutselig fryktelig dårlig.. svimmel og kvalm. Så jeg kjøpte meg en juice og fant meg en benk inni butikken, og måtte sitte der til sambo kom løpende fra jobben (han jobber heldigvis ikke langt unna). Turde nemlig ikke å reise meg og gå hjem alene, i tilfelle jeg skulle svime av.. kjentes helt ut som jeg skulle det nemlig, hver gang jeg forsøkte å reise meg. Så sambo kom, og så tok vi taxi hjem sammen. Og nå ligger jeg her da, og håååper at noe er i ferd med å skje.. Baby er helt turbo i magen, jeg har jaggu´meg vondt i korsryggen, og til-og-fra smerter nedover i magen. Men ingenting regelmessig foreløpig.. Så *håpe*håpe* at i dag er dagen! Ble ihvertfall ikke helt som planlagt dette.. Fikk verken bukse eller sjokoladekake
Niem og Patrick Skrevet 16. januar 2008 #16 Skrevet 16. januar 2008 Skjer det noe, Pelin??=) Jeg og lillegutt har vert på barselgruppe og møtt andre desemberbarn så har jeg gjort litt husarbeid, og imponert sambo med fiskegrateng til middag
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #17 Skrevet 16. januar 2008 Off ja...hadde det vært så vel! Vondtene dabbet av ut på ettermiddagen. Sov litt, og kvelden har vært rolig. Noen tak - men de er så korte. Men nå tok meg og sambo en liten tur ut i regnet før leggetid, og gikk dessuten opp og ned trappene, fem etasjer x 2, og da kom vondtene tilbake med en gang. Så jeg får hoppe og sprette meg gjennom natten, og se om det gjør nytten. Er så innmari klar kjenner jeg!
Niem og Patrick Skrevet 17. januar 2008 #18 Skrevet 17. januar 2008 Krysser fingrene for at det skjer noe snart jeg
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. januar 2008 #19 Skrevet 17. januar 2008 E på jobb idag, men magen skulle vært en ant sted..... Presser veldig på og er vanskelig å konsentrere seg her jeg sitter- har sitte jobb, og prøver å få jobben gjort... Når jeg kommer hjem skal jeg vaske resten av klærne til babyen- jippi- det er så søtt og se de henge der på stativet. Samt resten av våre klær, deilig å få tømt skittentøyskurven innimellom. Ellers er vel planene å ha beina på bordet og slacke an.... hehe- tyte på sambo om å hente ting og tang til meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå