Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Er 14 uker på vei, og de to siste nettene har jeg harr ganske mye vondt i magen, og i dag stikker det ordentlig på høyre side av skambenet når jeg går.. Er skikkelig vondt, og det er et mareritt å reise seg opp fra sofa/stoler.. Noen ide om hva det er? Er jeg feig som blir hjemme fra jobb av den grunn? (jobber i barnehage, så er naturlig nok mye i aktivitet der..)
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Vil ikke skremme deg, en det var sånn min bekkenløsning begynte å gi seg til kjenne. Men da du sikkert løfter mye i jobben din kan det jo bare være overanstrengelse. Viktig å huske på at man ikke skal løfte over 15 kg når man er gravid, og det utelukker jo stort sett barn over 3,5 år. Jeg ville tatt det opp med legen og evt fått en aktiv sykemelding hvis det fortsetter. Er jo veldig greit å kunne gå på jobb og være en ekstra resurs.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Er det jeg er litt redd for nemlig:-P Ble hjemme i dag i hvertfall, får se va som skjer. Tusen takk for svar :-) Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå