Gå til innhold

Hvilken størrelse bruker de små nå?


Loppelill

Anbefalte innlegg

Leander bruker 86. Nå er en del av de klærne vært brukt av 3 andre og er godt vasket. Men nye klær er også i 86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bodyer og gensere er 86 og 92, bukser 86 (men lange på beina). Synes det er vanskelig å finne bodyer i 92.

 

Vinterskoene hans er i str 22, men lurer på om vi må kjøpe noen større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linea bruker str 86, noen få plagg i 80, men de har jeg ikke tørketromlet, da. Mye av 86 klærne er litt lange (buksene i hvertfall), men vi bretter opp så det går bra. Sko er 21-21. (liten frøken!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elin bruker str 80 enda, men har noen få plagg i str 86 også.

Bruker 19-20 i sko, så ser ikke ut til at ho får like store bein som mor si, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leni bruker 74 og 80. Ikke så veldig stor. Og så har hun endelig kommet opp i størrelse 18 i sko. Nå har hun vintersko i størrelse 19, men de har vi ullsåle og ullsokker i, for å fylle litt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt litt klær i str 92!!!! Jeg tørketromler alt så er greit å kjøpe det litt stort, men hun har faktisk vokst ut av bodyer i str 86 som vi kjøpte på smartclub. Har kjøpt to pysjer i 86 fra Lindex, men de er ganske store i str. Også har jeg kjøpt sokker i str 25!!! Hehe... Men vi bruker så mye sokker for tiden og med tørketrommelen så tenker jeg at det kan være greit at de er litt store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5 andre

Isaac bruker vekselsvis størrelse 80 og 86.Veldig stor variasjon på plaggene må jeg si. Det som er prøvd i str. 92 er nok en smule for stort ennå. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...