Stor_smil Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Regner med du får opplæring, og ett "nyansatt-skilt" !! Så har du noe å gjemme deg bak i starten ;-) Etterhvert (sikkert ganske raskt) blir du mer erfaren og kan svare på endel spørsmål (mye av de samme spørsmålene går igjen!!).. så jeg vil ikke tro at å jobbe i møbelforretning byr på større utfordringer enn en annen butikk :-)
storebror og junibaby=) Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 Takk=) Sitter å skriver søknad nå. Noe jeg bør ha med?Jeg liker møbler??hehe gjør jo det,men blir kanskje litt spesielt å skrive det?hihi
Sessa ruger igjen... Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Hehe... har vært butikksjef i lekebutikk og det vanligste som sto i søknadene jeg fikk var at søkeren var "glad i barn". Måtte alltid le litt, for det er jo liksom ikke så viktig at du er så fordømt glad i barn om du jobber i lekebutikk. Det hjelper klart at du har et visst barne tekke, men du skal tross alt jobbe som selger og ikke som barnepasser... Fikk litt sammeassosiasjonene når du skrev "liker møbler"! DU skal selge de ikke bruke de i butikken! Fokuser på dine kvaliteter. At du er omgjengelig, flink til å lytte til kundens behov, interiørinteressert, lettlært, ryddig, liker å ta i et tak... Og ja, du får helt sikkert opplæring, men det er nok en klar fordel om du kan vise til en viss forståelse for trender og interiør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå