LilleFrøkenL Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 det var ikke en sa jeg hadde før jul..men svangerskap utfor livmoren:( så nå skal jeg inn og operere! derfor jeg har blødd så lenge og hatt intense smerter i magen! godt å få svar på smertene,men gruer meg til operasjonen:(
Dotten Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Huff. Nei og nei. Håper det går fint med operasjonen din, og at du kommer deg raskt. Vi får krysse fingre og tær for at den neste lille spiren din legger seg riktig og godt til rette, og blir der til den er stor nok til å komme ut for å hilse på mamman og pappan sin Trøsteklem og lykkeønskninger fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå