Gå til innhold

Svar på blødningene mine..


Anbefalte innlegg

Skrevet

det var ikke en sa jeg hadde før jul..men svangerskap utfor livmoren:(

så nå skal jeg inn og operere! derfor jeg har blødd så lenge og hatt intense smerter i magen!

godt å få svar på smertene,men gruer meg til operasjonen:(

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Nei og nei. Håper det går fint med operasjonen din, og at du kommer deg raskt.

Vi får krysse fingre og tær for at den neste lille spiren din legger seg riktig og godt til rette, og blir der til den er stor nok til å komme ut for å hilse på mamman og pappan sin :)

 

Trøsteklem og lykkeønskninger fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...