grand danois Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 hei alle sammen!!!! da skal jeg endeli inn hit:D deili å vite at d er siste etappe:D 2trim. er jammen meg langt.håper d går fortere her inne:D lykke til på reisen alle sammen:D
Erisa* Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jehei! Gratulere så masse! E syns i alle fall at de har gått ganske fort, heilt fram til no dei siste par ukene, da, men de e vel nåkke me å være fødeklar og kjempelei som bare gjør at tida stoppa litt opp:)
grand danois Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 takk:) ja jeg husker åssen d var sist. man går bare å venter på at noe skal sje:) jeg var "heldi" sist gang å fødde 10dager før termin. håper d sjer ijenn,vente tiden blir ikke så lang da:) jeg har veldi nedpress allerede,så jeg er spent. hode ligger nede også,men d har heldivis ikke festet seg,d hadde vert litt tidli. men jeg har litt mensen smerter. så jeg fyller godt med.
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Heihei... Ja, endelig kom du også...=o) Gått bra så langt?? Lykke til videre...=o) Ikke lenge igjen nå...=o)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 heisann ) velkommen inn hitt til oss ) Syns det har gått fort til nå.... og håper det fortsetter )
grand danois Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2008 hei babyCakes:D husker deg fra mannen ikke klar:) ja her er jeg endeli:) nja....jeg har vert i bedre form jah... hatt bekkenløsning og 100% sjukmeldt fra nov. d har blitt mye bedre etter at jeg har gått hos fysioterapaut. men nå har jeg fått vondt på skammbenet framme,å under, lurer litt på hva d kommer av,men jeg regner med d er barnet som presser. men jeg synst d er så tidli. så har jeg blitt litt plaget med kvalme ijenn,å hode pine. sover utroli dårli på natten,å kan vokne av at jeg svetter som en gris,sell om d ikke er så varmt:/ d var mine plager:) såg at du ikke har hatt d så lett du heller?:/ kjipt at d skal vere sann:/ menmen d er ikke så lenge ijenn nå,trøster meg med d:) er vertfall lykkeli over å ha komet hit:D
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Hei og velkommen! Har bare vært her en uke jeg og, så er ganske ny-innflyttet selv :-) Går sikker fortere her inne ja, men gud så mye tyngre det begynner å bli dette... Lykke til du og!
grand danois Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. januar 2008 ja...d er den siste tiden som er verst egentli. men den er også go,for man gruer seg ikke så mye til fødselen denne tiden (ikke jeg vertfall) for man har bare lyst å bli ferdi:) takk:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå