Gå til innhold

Drikke til en på 11 mnd som spyr.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke spydd så utrolig mye, men var dum og ga han melk i natt og dette kom jo seff opp igjen.

Har gitt han vann med kanel i, og dette har hjulpet, men hva kan jeg erstatte melka med? Blåbærsaft tenkte jeg å kjøpe i dag, men vet jo ikke om det går ned, og det blir jo ikke noe kveldskos uten melk!!! (det gikk i går, men da spiste han lite)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 liter kokt vann

2 ts salt

3-4 ss sukker

2 kopper eplejus

dette hjelper når jenta mi har vært syk

Skrevet

Det er mer du som tenker kveldskos med melk.

Her i huset ga jeg varm blåbær saft på flaske i armkroken på kvelden istdenefor melkeflaska. Er ikke smaken som er det viktigste, heller rutinen og kosen.

Min kastet opp i natt og han fikk cola... MEN ville aldri gitt det til en 11 mnd.

Blåbærsaft er lurt, eple juice binder også magen.

Skrevet

Er han syk så tror jeg ikke melk til kveldskos er noe som frister. Gi han vann og blåbærsaft . Melk er ikke noe for magen når man er syk, det er min erfaring ihvertfall.

Skrevet

Gutten minj på 11mnd hadde oppkast i 4 dager o g diare i nesten 14 dager.

Han er helt avhening av den flaska med mme på kvelden.Prøvde med varmblåbærsaft men dable han rimelig hissig der han sto i senga :))

Gav han melk jeg da.Men fikk han til å drikke litt og litt.

Ellers på dagen styrte jeg unna melk og gav han eplejuice og blåbærsaft

Skrevet

Takk for svar, får prøve litt eplejuice også....ga litt lavsyrei går, men det kom også opp igjen, men får prøve meg på en blanding;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...