Bea80 & Gullgutten Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Har ikke spydd så utrolig mye, men var dum og ga han melk i natt og dette kom jo seff opp igjen. Har gitt han vann med kanel i, og dette har hjulpet, men hva kan jeg erstatte melka med? Blåbærsaft tenkte jeg å kjøpe i dag, men vet jo ikke om det går ned, og det blir jo ikke noe kveldskos uten melk!!! (det gikk i går, men da spiste han lite)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 1 liter kokt vann 2 ts salt 3-4 ss sukker 2 kopper eplejus dette hjelper når jenta mi har vært syk
lykken på jord Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Det er mer du som tenker kveldskos med melk. Her i huset ga jeg varm blåbær saft på flaske i armkroken på kvelden istdenefor melkeflaska. Er ikke smaken som er det viktigste, heller rutinen og kosen. Min kastet opp i natt og han fikk cola... MEN ville aldri gitt det til en 11 mnd. Blåbærsaft er lurt, eple juice binder også magen.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Er han syk så tror jeg ikke melk til kveldskos er noe som frister. Gi han vann og blåbærsaft . Melk er ikke noe for magen når man er syk, det er min erfaring ihvertfall.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Gutten minj på 11mnd hadde oppkast i 4 dager o g diare i nesten 14 dager. Han er helt avhening av den flaska med mme på kvelden.Prøvde med varmblåbærsaft men dable han rimelig hissig der han sto i senga ) Gav han melk jeg da.Men fikk han til å drikke litt og litt. Ellers på dagen styrte jeg unna melk og gav han eplejuice og blåbærsaft
Bea80 & Gullgutten Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2008 Takk for svar, får prøve litt eplejuice også....ga litt lavsyrei går, men det kom også opp igjen, men får prøve meg på en blanding;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå