Gå til innhold

Nå er jeg dritt lei hele graviditeten her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skifter truse opp til 4 ganger løpet av en natt...Står opp alt fra en gang i halvtimen til timen for gå på do og tisse to dråper...!!...Hvis jeg ikke gjør det så kommer det i trusa...Og det er ikke godt...Føler meg som om jeg var 80 år og null kontroll over blæra...Jeg kjenner ikke noe press på blæra fra babyen, men det kommer ut likevel...Har knipet lenge og alltid vært flink med å holde meg, men nå, så fort jeg kjenner at jeg må på do, så må jeg nesten løpe på do før det kommer i trusa...

Sover dårlig om natta, urolige bein, opp hovnet føtter og føler meg rett og slett svulmet opp i hele kroppen..Fra topp til tå...=o(

Jeg begynner også å bli urolig for har ikke kjent så mye liv i det siste..Ikke kommer det så mye dult tilbake når jeg dytter på magen..Kjenner hun hikker mye..(det er vel bra, eller??) Tror hun har lagt seg ned men er litt usikker... Er litt redd for at jeg skal få det samme som sist...Gutten min fikk ikke næring på over 6 uker sist, dette så vi ikke før jeg var i uke 38 og ble satt igang..Vil ikke dette igjen..Slet veldig med ammingen og klarte det ikke...Vil klare det denne gangen...

Uff...Ble mye syting, men dere vet jo hvordan jeg har det...

Er bare 32+6 i dag... Skal på UL-kontroll neste torsdag...Er usikker på om jeg skal ringe føden eller ikke...Sitter å tenker: Føden, jordmor eller lege?? Hvem skal jeg ringe?? Vet det bare kan være at jeg tisser på meg, men kan det være fostervann?? Kjenner lite liv, eller gjør jeg det? mindre enn normalt, men jeg kjenner henne...Så mye tanker og likevel usikker på hva jeg skal gjøre...

Måtte bare lette litt på trykket...

Takk for at du orket å lese dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars deg! Det høres ikke godt ut i det hele tatt å ha det slik, spesielt siden du bærer med deg de vonde erfaringene fra sist gang...

Jeg ville helt klart ringt noen i alle fall, dette kan du ikke gå og bære på alene. Kanskje en tur til føden hadde vært en ide, fått tatt CTG og kanskje en ultralyd, siden du føler du kjenner lite liv? Du kan jo ringe opp. Det verste som skjer, er at de sier at du må ringe til legen eller jordmoren din:) Det er uansett lenge å vente til neste torsdag!

Håper alt går fint denne gangen! Tenker du får nok god oppfølging mtp ammingen denne gangen, i alle fall hvis du gir uttrykk for at du ønsker det på forhånd.

Si fra hvordan det går med deg, da!

Skrevet

Takk for råd...

Råder alle til å ringe føden/lege/jordmor, men tør ikke å gjøre det selv...Er nok fordi jeg føler at jeg er den hypokonderen...Tror jeg tar en tlf til føden løpet av dag...Tok akkurat en skive med leverpostei..Får se om det blir noe action i magen snart...

Tusen takk for at du leste=o)

Skrevet

Ring føden kjære deg:) Det er derfor de er der! En venninne av meg gikk nettopp igjennom det samme...fødte nettopp en datter 1,5 mnd før tiden! Alt er tipp topp men sånne ting skal taes på alvor:)

Skrevet

Ja, tror jeg skal gjøre det...Skal uansett ringe til legen nå og høre om noen svar på blodprøver, så kan vel spørre om en haste time i tillegg...

Jeg gjør det...Tusen takk for svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...