grand danois Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 nå skal jeg endeli inn på 3 trim. jeg kan ikke tro at jeg skal bjynde på siste innspurt. dette her har egentli gått fort. men 2trim.har vart en stund,så nå er d godt gå videre:) tusen takk for alle svar å gode råd som jeg har fått gjennom tiden:) dere damer har jammen meg vært gode å ha:D hade bra alle sammen!!! å lykke til på reisen videre:D
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Endelig!!=)=)=) blir med deg over i dag eg;) sååå deilig og vere over dette trimestere,er jo så langt! men kjenner eg begynner og få litt panikk her,har absolutt ikke lyst til og føde:S men ut må ho...*Sukk*
grand danois Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 ja dette trim.har ver laaaangt,men nå er d heldivis over:D er d din første? neida,fødselen er faktisk ikke så gale,men nå hadde jeg en veldi lett fødsel sist da:) 3 timer fra vannet gikk,da bjynte smertene. men jeg fikk lystgass,å d hjalp:D nå gleder jeg meg bare til å bli ferdi:D
Tante Bassa Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Åååå, så heldige dere er. Blir litt misunnelig, for jeg syns dette svangerskapet er fryktelig tungt. Lykke til videre begge to :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå