scania!2åring og lastebilspire Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 er dere 100% sikre på at dere har hatt el?testet eller noe? spør for jeg selv er over,vet jeg hadde el,men ingen mens og neg.test. skjønner ikkeno,for om egget ikke er ´befruktet må det vel ut??eller.... man kan jo ha mens uten el,kan man da ha el uten mens også? forstår jeg det rett slik: man skal ikke regne siste dagen med el slim når man regner ikm. da var det 14 dager siden el i går,altså 15 dager i dag... burde ikke testen vært pos.om jeg var gravid?? mange spørsmål..hehe,er bare litt forvirra ha en god dag jenter.håper mange tester pos:-)
VenterJuniBaby!! Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 kan ikke si at jeg har så mange gode svar til spørsmåla dine....men sitter i samme båt selv...snart 3 mnd siden jeg hadde mens sist, men tester bare negativt....
scania!2åring og lastebilspire Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 huff da...vet du om legen kan finne det ut ved blodprøve?om det skal mindre hcg til liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå