verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Minsten vokna kl halv 1 og illskreik til kl halv fire. Da var allerede hele huse oppe,pga alt bråket. Tenkte at hun kanskje sov litt lenger siden hun hadde styrt sånn på, men nei da, halv 6 var det på an igjen..... Jeg mister snart forstanden her!!!! Skal på jobb intervju i dag, og det er jeg jo riktig så opplagt til..... Noen bedre????
lenej :o) Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 nope.. beklager.. eg dopa meg ned inatt.. hadde en rygg som holdt på å ta kverken på meg, så kasta inn 3 ibux, 1 paracet og 1 sovepille.. så eg har vært i koma ja...
verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 åååå, en sovepille høres flott ut....
lenej :o) Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 hihi.. vet no egentlig ikke hvor effektiv den er da... fik kdem da eg va gravid, for eg sov så dårlig da, men turde aldri å ta. så tok første igår :) kansje den virka da.. for sove har eg no hele natta. våkna ti på 6 no, å sto opp å stekte egg til meg å min kjære. mini sover enda, men lage litt lyda. trudde han sku våkne no, men v visst bare tørst.. får håpe det går bra med jobbintervju idag, så må du tenke som så, at en dag, så er barna komfirmert.. det er da du sitter å drømmer tilbake til da de var små, men ser seff bort fra våkenetter... er det noen grunn til hun er urolig forresten? syk, eller? her holder 2 tenner på å komme - på en gang.. så er oppe en 5-6 ganger om natta for å gi han vann å sånn. eller, ikke eg.. eg tar han ikke om natta, det gjør pappan,.. hadde skikkelig kjør i desember, om ikke julestria sku ta knekken på oss, så gjorde ikke saken seg bedre at mini fikk 4 tenner på 19 dager, siste på julaften... ja, de er så skjønne de små ja... :)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Hmm... Hatt to ille netter og over 60timer med bare dritt. Men har ikke noe me Daniel å gjøre, for han er så snill atte, sover hele natten. Husker den tiden han var våken hele natta, og det varte i 4mnd. Sender en klem, vet hvordan det er.
lykken på jord Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Mini har kastet opp slim og vann/cola hver halvtime i natt uten forvarsel så har skiftet på sengene 3 ganger og brukt håndkler etter det. Pyton asa!
verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2008 ja,ja,godt det ikke bare er her hos oss det er styr på nettene....ikke stygt ment altså-))) Tror kanskje det er tenner her også ja. Begynte med et prosjekt her i forrige uke, med å ta fra henne flasken på natten. Hun spiste ikke noe særlig på dagtid, så da måtte vi prøve det. Det skal jo bare ta noen dager, så skal den saken være grei, men nå har det gått en uke, og det er fortsatt et styr uten like på natta. Hun spiser kjempe godt nå da, men det er verre med nattesøvnen....Mannen min har selfølgelig reist på sjøen, og jeg er alene med 4 unger. ..Tror jeg hadde trengt meg et lite opphold på lukka avdelin på psykiatrisk-))) Føler meg ganske ustabil i humøret om dagen-)) Men det går vel over tenker jeg.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Nei, du slår nok de fleste der... Lykke til på intervju
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå