Gå til innhold

JEG NEKTER Å FØDE NÅ!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sovet 2 timer i natt pga tak i ryggen som konstant vekker meg.. Disse har økt i intensitet siden kl 3 i natt.. Ikke blundet på øyet siden kl 4.30..

Detb går alt mellom 4 minutter til 1 minutt mellom dem, og varer i alt fra 30til 90 sekunder..

I dag har jeg samling på studiestedet 50 minutter unna, jeg skal kjøre alene i bil.. Nå vet jeg ikke om jeg tør.. Men denne samlingen er så obligatorisk at fødsel ikek en gang er regnet som godkjent fravær for å få ta eksamen..

Er 34+1 i dag.. 1 dag lengre enn jeg klarte å gå med storesøster for litt over 4 år siden...

Hive i meg en paracet og satse på at det går over?? Ta en sjekk på føden før jeg MÅ kjøre?? (forelesning starter ikke før kl 13)

Alt ejg klarer å tenke er at han får ikke komme NÅ.. Jeg skal jo ta eksamen i morgen også jo..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok tatt en sjekk på føden før du drar avgårde. Ihvertfall med tanke på at førstemann kom tidlig. Lykke til!

Skrevet

Kom deg på føden og få sjekket dette...

Spent på hvordan det går...

Skrevet

åh........ lykke til vennen. Håper han venter litt til før han kommer da.

Skrevet

Eeeyyy!!!

Ikke snik i køen her altså snuppa!!! ;)

Synes virkelig du skal snakke med føden og få kome inn på sjekk! Litt kjipt at du skulle ha begynt å fø under den samlinga her og da! :(

Håper lillegutt holder seg inne litt lenger jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...