Galskapens overhode Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Sovet 2 timer i natt pga tak i ryggen som konstant vekker meg.. Disse har økt i intensitet siden kl 3 i natt.. Ikke blundet på øyet siden kl 4.30.. Detb går alt mellom 4 minutter til 1 minutt mellom dem, og varer i alt fra 30til 90 sekunder.. I dag har jeg samling på studiestedet 50 minutter unna, jeg skal kjøre alene i bil.. Nå vet jeg ikke om jeg tør.. Men denne samlingen er så obligatorisk at fødsel ikek en gang er regnet som godkjent fravær for å få ta eksamen.. Er 34+1 i dag.. 1 dag lengre enn jeg klarte å gå med storesøster for litt over 4 år siden... Hive i meg en paracet og satse på at det går over?? Ta en sjekk på føden før jeg MÅ kjøre?? (forelesning starter ikke før kl 13) Alt ejg klarer å tenke er at han får ikke komme NÅ.. Jeg skal jo ta eksamen i morgen også jo..
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg ville nok tatt en sjekk på føden før du drar avgårde. Ihvertfall med tanke på at førstemann kom tidlig. Lykke til!
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Kom deg på føden og få sjekket dette... Spent på hvordan det går...
Duracellgirl*prøver* Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 åh........ lykke til vennen. Håper han venter litt til før han kommer da.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Eeeyyy!!! Ikke snik i køen her altså snuppa!!! Synes virkelig du skal snakke med føden og få kome inn på sjekk! Litt kjipt at du skulle ha begynt å fø under den samlinga her og da! Håper lillegutt holder seg inne litt lenger jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå