Trulte76 Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Nå ar jeg nettopp sittet å sett på webtv Må si jeg trudde det var myyyye værre enn dette pga alt skriveriet om Ung mor her inne Synes ikke det var så ille jeg da. De er jo tross alt unge, så man kan jo ikke regne med de skal bli voksne over natta likssom. Og hun på festen..så ikke problemet jeg hva som var ille med det likssom. Virker som en kjekk serie som jeg kommer til å følge med på
vårina Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Heia! hvor finner jeg den serien ung mor henne?
Trulte76 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 www.femtv.no klikk på ungmor..så på webtv..men det koster litt da..men ikke mye
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Ser heller ikke at noe er ille , eneste jeg reagerer på er at jeg syntes at en som er 20 og blir mor ikke faller under ung mor kategori. Heller hun som ble mor som 14 åring, DET er ung mor. Det var jo ikke noe ille festing, bare en helt vanlig fest. Hadde vi filmet festene vi hadde vært på så hadde nok samtlige fått et lite sjokk av å se seg selv full. Syns hun 17 åringen er ansvarsfull og god mamma :=)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Jeg håper bare inderlig ikke det lokker unge jenter til å få unger for tidlig. Har en lillesøster på 17 og kusiner på 15/16 som synes babyer er SÅÅÅÅÅ søte og nusselige. Jeg lot dem passe minsta og 2åringen noen timer en dag da vi skulle ta over huset her..de måtte konstant bære og bysse for at ikke ungen skulle hyle og rase... 2 åringen var mega rampete og holdt dem også i ånde... Kusina mi brøt ut med: Jeg skal ALDRI ha unger! Og søstra mi sa hun skulle vente i 10år...andre kusina mi sa seg også enig i å vente noen år..for dette var mye mer jobb enn hun hadde trodd det var. I løpet av 5 timer hadde de skifta 4 drittbleier og 3 tissebleier og gitt flaske til minsta 2 ganger og mata 2åringen 2 ganger..så de oppdaga at det er plenty å gjøre....minsta hadde bæsja til midt oppå ryggen også :-D
Plutselig_gravid Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Synes de er flinke hele veien:o) Bra at de har foreldre og besteforeldre som hjelper dem - det kan ha mye å si.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 hehe joda skjnner hva du mener, og de fikk virkelig bryne seg. Jeg har også alltid sagt at jeg ikke vil ha barn ( er 27 nå og har en på 14 mnd) da jeg passet sønnen til en venninne da jeg var rundt 20 år. Jeg syntes det var for mye styr og gnål osv.... men det er jo noe helt annet når det er ditt eget barn. Man kan ikke unnlate å opplyse at noen får barn tidlig fordi man er redd for at det skal påvirke 16 åringer til å få barn. De vil jo da kunne se at det er det største ansvare man påtar seg. Syntes det er for dumt å komme med den samme frasen som at det er et evig ork og jobb med barn, ikke få barn pga det.Og vi vet jo alle at jo mer negativ vi er til en ting ovenfor tenåringer ,jo mer fristende er det å gjøre det.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Nei det er klart, og søstern min skjønner nok at siden jeg har 3 bars så er det værdt det :-) Men de får en pekepin på det ansvaret det er og ofte er tenåringer litt late også så da føler de det er heeeelt greit å utsette det til de er noe eldre. Det er flere jevngamle med min søster her i omegn som er mødre, prosentandelen unge mødre her oppe er MYE høyere enn i feks Oslo. Det er regelrett smittsomt til tider. Da jeg var 18år og ble gravid ( veldig spesiell situasjon jeg har fortalt om her inne tidligere som jeg ikke orker rippe opp i) så ble 4 venninner/bekjente av meg i alderen 16-19 år også gravide...altså vi var 5 jenter innen samme omgangskrets som fikk barn i løpet av et og samme år!!!
LadyLuck & Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 var det en serie som annbefales? Glemte hele serien i går jeg, stod på hodet i oppask og rydding etter vursdagsbesøket til Atekatten)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 Går i reprise igjen på FEM i løpet av helga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå