M'n'M Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Herregud, holder på å gå på veggen. De siste dagene har jeg fått skikkelig "anfall" med synsforstyrrelser, etterfulgt av hodepine/smerter bak høyre øye. Det er så intenst, og skikkelig vondt. Ikke hjelper Paracet, og ikke får jeg sove. Hva er dette? Noen som har opplevd det samme? Har også opplevd at fingrene i tur og orden dovner bort de siste dagene, skikkelig ubehagelig..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Ring lege/jm og få dem til å måle blodtrykk og sjekke urinen. Kan være tegn på sv.skapsforgiftning. Hvis det ikke er noe i veien, kan du kanskje få en resept på paralgin forte.
sommerfuglene Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Enig med svaret over - ring!! Viktig å sjekke opp!! Hvis alt er bra, så pass på å få nok væske i kroppen Lykke til!
mine små alver... Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Høres ut som symptomer på svangerskapsforgiftning ja. Ring du!!
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Er hodepine ett tegn på sv.forgiftnig? Har hatt masse hodepine i sv.askapet, men ikke koblet det til det i det hele tatt.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Kan også være migrene, men som de over sier sjekk det opp hos lege.. får selv synsforsyrrelser før migrene anfall og det debuterte i forbindelse med svangerskap.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 hei. jeg har det likedan som deg.har hadd det i flere uker nå.men nu begynner det å dabbe litt av.jeg tok ibux sia paracet ikke virket.men ring legen.bedre å ringe en gang for mye enn for lite.
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Mann skal visst ikke ta ibux når mann er gravid... kun paracet,
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Skal ikke ta ibux i 1. og 3 trimester, men i 2. er det ok..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 Ville vel uansett heller tatt ibux enn paralgin forte!!!!
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Trur ingen av de er bra... Paracetamol er eneste vi kan ta i moderate mengder.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 Bare hodepine er ikke et tegn, men kombinert m høyt bt eller proteiner kan det være det.. Og jeg fikk paralgin forte mot smerter da jeg lå på obs posten på sykehuset, da jeg lå der med sjarmøren i magen.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 16. januar 2008 #13 Skrevet 16. januar 2008 ta en paralgin forte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå