Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Skulle nesten ønske jeg ble gravid uten å vite om det, og så vips var det forsent å gjøre noe med :-D Er i starten av utd, og sambo er lærling, vi har hverken eget hus eller bil, så som dere ser passer det ikke helt. Men vi har en liten på 2, og jeg føler han er perfekt ift å få søsken, og jeg må også innrømme at jeg savner en "baby" som ikke vrir seg unna når mamman vil kose, og å trille vogn osv.... Jaja, kveldens lille hjertesukk dere!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Følte det sånn for en stund tilbake jeg også, men har blitt arbeidsledig, leiligheten vår er egentlig for liten for oss 3 som allerede bor her... så vi venter! Skal jo ha noe å tilby en evt ny baby også...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Vil bare si en liten ting; det passe sjeldent max å ha baby! ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Som du sier selv, det passer max dårlig. Skjønner ikke spørsmålet ditt jeg da. Svaret er jo i så fall enkelt: så vent! Lærling, du under utdanning, uten eget hus/leilighet osv. sier det seg selv..... Men det passer sjelden max bra å få baby. Men vi hadde i det minste eget hus, bil, utdanning osv. når vi fikk baby. Det hjelper på å ha ting i orden. Men en ny baby i hus blir alt bare mer "kaos" siden alt ikke er på "stell" hos dere. VENT med baby.
*enfalmawen* Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har også lyst på en til baby, men jeg har to unger allerede, begge under 2,5 år. Jeg er lærling og samboer går på attføring og iløpet av dette året begynner vi å bygge hus og gifter oss. I tillegg er jeg bare 21 år, så jeg har antageligvis maaange år foran meg å bli gravid på. Men de er jo så skjønne! Når jeg ser på nyfødt bildene av guttene mine får jeg så lyst på en til.
tvilling73, 05/07 Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Vi har ei jente på 2 år og ei på 3 mnd. Det er perfekt :-) Storesøster syns lillesøster er helt fantastisk og skal klemme og kose. Minsten ligger på fanget mitt på magen og storesøster bøyer seg ned og syns minsten er veldig fasinerende når hun lager pratelyder.. Vi er begge i greie jobber, har ett gammelt men nyoppusset hus og to biler. Litt stress for deg å få en liten hvis du er i starten på utd. men alt går jo om en innstiller seg på det
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Jeg fikk barn nr 2. 1.5 år etter nr.1, begynte på høyskolen da yngste var 1 og eldste 2.5 år. Lever på studielån og mannens inntekt, blir ikke feit av det, men går ok. Så lenge man glemmer dyre ferier, biler osv. Yngste arver jo mesteparten av eldste, og første året får de jo nesten bare pupp, og det igjen er jo gratis,så matutgiftene er heller ikke enorme, he-he. Lykke til, man må ikke være rik og fulletablert for å få unger, noen litt tøffe år i begynnelsen har alle, med mindre du har lyst til å vente og da være midten av 30-årene og småbarnsmor... Jeg vil ha min tredje nå, føler det litt somdeg, men tror jeg kjører på.Utdannelsen tar et år ekstra, men orker ikke å være så gammel eller ha så stort mellomrom mellom den tredje og de to yngste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå