Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jordmoren min sa at de fleste fødsler i en mnd skjer da det er fullmåne.

Noen som vet når det er fullmåne neste gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 22.januar, altså på tirsdag neste uke. Jeg har allerede fått klar beskjed fra både svigermor og mormor om at det er da ting vil skje med meg, så vi får se. Stemmer godt med egen magefølelse også:)

Har hørt andre si at det er i dagene opp mot fullmåne det er mest som skjer, og det skulle jo tyde på at helgen kan være tidspunktet?

Hvor mye hold det er i dette, er jeg litt usikker på. Men det hadde jo vært fint om det skjedde noe snart!

Skrevet

Min første skjønnhet ble født under fullmåne. Hadde ikke hørt om det før, men var på cafe kvelden før og der var det noen som nevnte det. Trodde ikke noe på det jeg, men kl fire den natta gikk vannet, og veslejenta mi kom i full fart. To uker før termin :-)

Skrevet

Begge mine barn er født ved fullmåne, og nå har jeg ul.termin 21, og mens termin 22, så det blir spennende å se om den funker like bra denne gangen :)

Skrevet

Spennende dette med fullmåne. Håper det funker, for da kan jeg føde en uke før termin. Det hadde jo passet bra:-)

Skrevet

Jeg ble selv født ved fullmåne, og den natta var det rekord i antall fødsler ved det sykehuset. Da tok de i mot unger i alle rom, inkludert på handikaptoalett og på gangen. Hadde vært deilig å føde to uker før termin, men ikke dersom det blir på en overfylt fødestue eller på gangen,,

Skrevet

Ånei :-( Har termin om en uke og jeg orker virkelig ikke å bli avvist på grunn av for full fødeavdeling. Håper det skjer før helga da..

Skrevet

Å ja da :) Jeg har planer om å føde neste helg. hehe Har termin 29. jan jeg da

Skrevet

Betyr hvit sirkel eller farget sirkel fullmåne? Ble litt usikker her.

Skrevet

Det var en artig lenke - jeg ble visst født under fullmåne! *gleder seg til tirsdag*

Skrevet

Jeg er sikker på at jeg føder på tirsdag. Jeg har UL termin 29. januar, men jeg vet når gutten ble unnfanget, og da stemmer 22.

At det i tilegg er fullmåne gjør det litt spennende:)

Blir gøy å se om månen "virker" på noen av oss...

Skrevet

På min fødeavdeling sa de at de hadde sjekket om det var noen sammenheng med fullmåne og flere fødsler, men det var det ikke. Kan hende det er fordi det alltid er skyer her :)

Skrevet

Jeg har også planer om å føde på tirsdag ;-) Fødte på fullmåne sist, og føder gjerne en uke før termin (...) Håper vi ikke skal på samme sykehus da, alle dere andre som har samme planer som meg, hehe :-D

Skrevet

ai ai:D det er fullmåne 21 mars og da har jeg termin=) håper ikke føden er full da:/ håper virkelig jeg får føde på ullevål.. *krysse fingra*

Skrevet

Jeg bestiller også fødsel på tirsdag 22 januar:) Håper de på føden har bemannet opp, for jeg er tydeligvis ikke alene om å ville føde da. Det blir iallefall artig å se hvor mange av oss som fikk ønsket oppfylt.

Skrevet

ååh, så spennende :) Jeg har termin 30. januar (UL-termin) Men i følge mine beregninger så er datoen 23 januar!! Så sammen med fullmåne dagen før, så kaanskje..hehe! Vil føde NÅÅ!!! ;)

Skrevet

Blir nesten litt skremt! Sjekka den kallenderen som var linka litt lenger oppe her: Førstemann var født ei fullmånenatt, andremann var født ei fullmånenatt, tvillingene kom to dager før fullmåne. Denne gangen har jeg termin 18. mars-14 dager etter fullmåne. MEN jeg har født 2 og 3 uker før termin med samtlige, så satser på det denne gang også, he he

Skrevet

Oi.. Ja det virker som det er noe i dette, etter alle "fullmåne erfaringene"

Før jeg ble gravid gikk jeg alltid opp 1Kg hver fullmånedag, (det gjorde venninnene mine også) Og ellers i naturen så er jo månen med på å påvirke omgivelsene :)

Spennende saker dette her :)

Skrevet

Sist var jeg litt småkvalm den dagen det var fullmåne og fødselen startet dagen etter.

Skrevet

21. februar er min termin og da er det også fullmåne...har mest lyst til at den kommer i midten 14 eller 15 feb....spennende å se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...