Gå til innhold

21 år og 5 barns mamma .....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,jeg er iallefall glad jeg fikk mine 6 barn fordelt på 21 år, og ikke da jeg var 21.

;o)

Skrevet

ja glad jeg får mine fordelt på 11 jeg ..... mine snart 4 .... 5 dager til så .... får vi møte lille gullet ..

Skrevet

noen har det i seg, men jeg kunne aldri klart det! slitsomt nok med 2!

Skrevet

Det blir ikke meg!

En ting er at jeg ikke skal gå gjennom flere sv.skap eller fødsel.

Noe annet er at vi ikke har økonomi til det. Føler heller ikke at vi har tid, plass eller energi nok til flere.....

Skrevet

Å kjære vene, ble helt svett av å tenke på det..

Skrevet

Oi Oi.... mine 5 blir fordelt på 14 år, heldigvis for meg ;o)

Skrevet

Ojsann!

Men jeg synes faktisk det så koselig ut jeg! Så lenge de har råd (?) til det og har det bra sammen, hvorfor ikke? :-)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Da var det ikke aller verst at jeg bare har 2 stk i en alder av 21!:P

Men helt ærlig...hadde jeg hatt såpass dårlig erfaring med hormonprevensjon så hadde jeg vurdert kondom OG kobberspiral i TILLEGG til hormoner...samt at gubben kunne ha kutta tråden!

Skrevet

Steike. Og hormon prevensjon er 99,9 % sikkert? Ikke for alle tydeligvis.

Skrevet

Å herregud! Hadde det vært meg, så hadde jeg gått inn for sex-nekt, eller evt tvunget gubben til å kutte tråden..

Skrevet

Oisann :) da er det kanskje ikke så ille at jeg ønsker meg nr to i en alder av 21 da :P

Skrevet

ja tror gubben måtte kutta snora om det hadde hvert meg ja

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Hun er jo ekstremt fruktbar da...hvor mange blir gravide mens de går på både p-piller, p-sprøyte og plaster?

hehe:-)

Skrevet

5 barn og ingen planlagte? Imponerende. Hun skjønner vel kanskje ikke sammenhengen mellom sex og graviditet?

Dette synes jeg bare er tåpelig.

Skrevet

Vanlige mennesker skjønner jo at man må bytte ut prevansjon som ikke fungerer. Og jeg klarer ikke tro at hun har brukt denne prevansjonen riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...