Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk, blir grepet av en slags desperasjon over at fødselen enda ikke er i gang, selv om jeg egentlig ikke tror at noe vil skje før neste uke (termin på søndag). Men jeg var på trening i kveld, ble skikkelig svett og god, og ble litt i overkant optimistisk. Og nå kommer nedturen. Blir så utrolig skuffa når jeg ikke begynner å føde! Og det er så tåpelig av meg, men jeg klarer bare ikke styre følelsene mine...Har mest lyst å bare legge meg og grine, og så er det litt teit også, det vil jo ikke akkurat hjelpe...

Andre enn meg som lever i den fødeklare, emosjonelle berg-og-dalbanen for tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt og totalt på samme punkt som deg,hehe. Men jeg er sikker på at jeg får lese fødselshistorien din snart, noe jeg gleder meg til:) Kanskje det er å føde, som det er for andre å leite etter en kjæreste? Jeg pleier alltid å si ; "Du må ikke leite, det kommer når du venter det minst". Kanskje det er slik med å føde også, at det nytter ikke å gå på vent? Hehe, frustrerende er det hvertfall uansett..

Krysser fingrene for deg Erisa!

Skrevet

Det var en god sammenligning, jeamor:) Får satse på at det skjer av seg selv:)

Men det er jo veldig rart, igrunn, at kroppen bare skal forstå av seg selv at "nå er det på tide å føde"... Syns det nesten er for utrolig til å være sant - selv om jeg studerer medisin;)

Gleder meg sånn nå! Håper det blir snart din tur også:)

Skrevet

Jeg også! *roper på slimproppen*

Tror han lille leieboeren min trives litt for godt til å ville ut, jeg.

Skrevet

Er nok dessverre langt unna fødeklar her...

Men fikk en følelse av at ting snart starter hos deg..=o) Kanskje på fredag...Det var det som dukket opp i hodet mitt i alle fall...hehehe...

Er jo veldig spennende da...

Krysser fingrene for at du slipper å gå lenge over termin og at du faktisk føder ved/rundt termin...

Skrevet

hmmm, tar gjerne imot en fødsel på fredag:) Blir spennende å se:)

Skrevet

Har det akkurat som deg Erisa- klar som ei kule. Ble deppa for hver fødselshistorie jeg leser her inne (de som får før tiden). Jeg vil så gjerne føde nå snart. Har termin imorgen og ingen tegn enda.

Skrevet

Jeg vil også føde!!! Har termin dagen etter deg, altså mandag. Opplevde at slimproppen gikk i dag morges, og det ble jeg ikke akkurat mer tålmodig av, nei. Har gått en stund til modningsakupunktur, og skal en tur dit i morgen. Kommer nok til å be henne kjøre på med nåler da, ja ;o) Spennende dager fremover nå. Si ifra når det skjer noe da, folkens, en blir jo nesten like spent på dere andres vegne som sine egne ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...