Gå til innhold

Noen i 3.trimester som røyker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke ute etter å dømme noen,jeg bare lurer på hvor mange det er som røyker og eventuelt hvor mange om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er en av de. antall varierer,,,men 5 til 8 ca,,,, jeg er heller ikke en som dømmer røykerne,,,,,men er heller ikke ute etter å bli dømt av alle dere antirøykere. for jeg vet selv at det jeg gjør ikke er bra,,,,

Skrevet

Huff, må desverre skrive meg opp på denne lista her. Det kan ikke forsvares, og jeg er ikke stolt over det. Men ja, når samboer kommer hjem etter jobb, tar jeg meg en halv en. Blir 2 halve til dagen..

Skrevet

Teller virkelig en stusselig sigarett om dagen?

Skrevet

Jeg må desverre henge meg på her jeg også.=( Jeg røyker en 4-5 om dagen noen dager og ingen en annen)

Vet det er helt rart for dere som har sluttet for jeg sluttet etter første svangerskap og holdt opp med nr to og tre. Var da en nesten anti røyker. Men så kom suget og ble fest røyk lenge og plutselig ble røyken kjempe god og da var jeg gravid.

Dere som er ikke røykere la heller vær og skriv noe om det her. Vi som er i den situasjonen som røyker vet veldig godt at det er skadelig men det er mange andre ting som kan skade også.

Alle er vi vel forskjellige!

Skrevet

jeg røyker ennå, kuttet ned ganske mye i største delen av svangerskapet, men etter jeg gikk ut i permisjon har det egentlig gått opp til "normalen" igjen.. kanskje 10 til dagen pluss minus.. ikke stolt av det, men sånn er det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...