Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg missliker sterkt og ha familiekonflikter, men i dag gikk det over alle grenseskaft.

Den ene tanten min snakker bare dritt og nedverdigende om de i familien, ikke noe er bra, til og med da jeg fikk fast jobb og full stilling etter endt videreutdanning så var heller ikke det godt nok for henne.

Har aldri hørt noe positivt om noen i familien, så jeg begynner jo og lure på om det er missunnelse ute og går?

Men hun påstod i alle fall at hun ikke hadde hatt en normal familie etter hennes foreldre gik bort noe som rett og slett ikke stemmer.

Alle har støttet opp mot henne i de periodene hun har hatt det vanskelig, men hun har tydeligvis glemt at vi i det hele og store har familie og ta oss av og ikke kan hjelpe henne 24 timer døgnet rundt.

Jeg kjenner jeg blir forbanna og sinna rett og slett og jeg finner meg ikke i at hun driver og snakker så dårlig om sin egen familie og utnytter oss på det noen ganger ekstreme.

Jeg lurer på hva man skal gjøre? Det verste er at hun hele tiden ripper opp i små ting som kanskje var dumt der og da, men hun finner frem ting som er 20 år minst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...