Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Ca. 5 dager etter EL. Vet ikke om dette kan være festesmerter eller noe annet. Kommer av og til stikk i underlivet som varer i et sekund..har vært sånn i hele dag...noen som har hatt slike festesmerter? (håper jo det er det da, men kan jo bareinbille meg noe)
jåsjenta Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Jeg fikk veldig mye stikking i nedre mage da jeg ble gravid. Var rundt 5 dager etter el jeg fikk det.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 jeg hadde noe stikking i magen igår kveld,d var ikke akkurat no bahgelig..jeg hadde EL for en ukes tid siden.. også virka d som om jeg vart steinhard i nedre mage... hmmmm
kaffeplante Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 oj så godt å se at det er flere....jeg har også hatt det slik siden rett etter el....og har det fortsatt og det er 9 dager til ikm...aldri hatt det slik før.føles nesten ut som mensmurringer jeg pleier å ha i starten /like før mensen kommer. jeg også håper jeg er gravid...men tørr ikke håpe. var jo ikke noe svar dette da men....
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 greit å komme med sine erfaringer, kan hjelpe mange d :) jeg har ikm 22jan.. har vært kvalm mye i d siste og, sliten også... har ikke hatt spesielt med mensmurringer, men heller klemmende/oppblåst lignende "smerter" i nedre delen av magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå