Gå til innhold

smerter/stikk i underliv/nedre mage....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca. 5 dager etter EL. Vet ikke om dette kan være festesmerter eller noe annet. Kommer av og til stikk i underlivet som varer i et sekund..har vært sånn i hele dag...noen som har hatt slike festesmerter? (håper jo det er det da, men kan jo bareinbille meg noe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk veldig mye stikking i nedre mage da jeg ble gravid. Var rundt 5 dager etter el jeg fikk det.

Skrevet

jeg hadde noe stikking i magen igår kveld,d var ikke akkurat no bahgelig..jeg hadde EL for en ukes tid siden.. også virka d som om jeg vart steinhard i nedre mage... hmmmm

Skrevet

oj så godt å se at det er flere....jeg har også hatt det slik siden rett etter el....og har det fortsatt og det er 9 dager til ikm...aldri hatt det slik før.føles nesten ut som mensmurringer jeg pleier å ha i starten /like før mensen kommer.

jeg også håper jeg er gravid...men tørr ikke håpe.

 

var jo ikke noe svar dette da men....:)

Skrevet

greit å komme med sine erfaringer, kan hjelpe mange d :):):) jeg har ikm 22jan.. har vært kvalm mye i d siste og, sliten også...

har ikke hatt spesielt med mensmurringer, men heller klemmende/oppblåst lignende "smerter" i nedre delen av magen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...