Gå til innhold

Når slutter man å måtte på do hele tida?


La vita è bella <3

Anbefalte innlegg

Mener jeg har hørt at det avtar før det igjen kommer når ungen presser på blæra :) Jeg er så lei av å springe så ofte på do og stå opp 1-3 ganger hver eneste natt.. Noen som vet når dette "går over"? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 10+5 og syns ikke ting har endret seg noe særlig. Jaja, vi er da forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner så utrolig godt hva du mener... jeg er på do minst 2 ganger hver natt, samt morgen og kveld... og gjerne fler ganger og.. veldig irriterende når jeg vanligvis har selskapsblære:P men jeg har ikke merket noe til dette før rundt uke 7, er i uke 10 nå.. og det ser ikke ut til å gi seg.. hehe.. så bare satser på at det forsvinner om et par ukers tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang forsvant det ikke i det hele tatt. Derimot så tiltok det mot slutten, og de siste ukene følte jeg at jeg var på do omtrent en gang i timen gjennom natten. Jeg er i forberedt på at de nattlige doturene er kommet for å bli denne gangen og. Ikke så veldig gøy nei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livmoren din vokser opp over skammebenet rundt uke 12, å da letter trykket litt på urinblæren. Så 2. trimester bruker å være det mest behagelige i så måte :-) De siste ukene før fødsel med nr. 2 var helt for jæ..., kjentes ut som om jeg hadde urinveisinfeksjon, for måtte tisse HELE tiden. Spesielt om jeg var oppe å gikk :-) Håper å slippe det denne gangen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg sluttet å fly på do sånn rundt uke 12-13, også begynte det igjen når jeg var i uke 18-19 tror jeg. Da begynte jeg også å kjenne spark. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 17 og føler jeg tisser neste like mye i 1.trimester, spesielt mange ganger på kvelden...Er oppe en gang hver natt, noen ganger to. Så venter fremdeles på det skal avta jeg...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...