Gå til innhold

Når slutter man å måtte på do hele tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener jeg har hørt at det avtar før det igjen kommer når ungen presser på blæra :) Jeg er så lei av å springe så ofte på do og stå opp 1-3 ganger hver eneste natt.. Noen som vet når dette "går over"? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 8+2 og spring ikke så ofte på do lengre som jeg gjorde helt i begynnelsen..

Skrevet

Jeg er 10+5 og syns ikke ting har endret seg noe særlig. Jaja, vi er da forskjellige :)

Skrevet

skjønner så utrolig godt hva du mener... jeg er på do minst 2 ganger hver natt, samt morgen og kveld... og gjerne fler ganger og.. veldig irriterende når jeg vanligvis har selskapsblære:P men jeg har ikke merket noe til dette før rundt uke 7, er i uke 10 nå.. og det ser ikke ut til å gi seg.. hehe.. så bare satser på at det forsvinner om et par ukers tid :)

Skrevet

Forrige gang forsvant det ikke i det hele tatt. Derimot så tiltok det mot slutten, og de siste ukene følte jeg at jeg var på do omtrent en gang i timen gjennom natten. Jeg er i forberedt på at de nattlige doturene er kommet for å bli denne gangen og. Ikke så veldig gøy nei :-)

Skrevet

Livmoren din vokser opp over skammebenet rundt uke 12, å da letter trykket litt på urinblæren. Så 2. trimester bruker å være det mest behagelige i så måte :-) De siste ukene før fødsel med nr. 2 var helt for jæ..., kjentes ut som om jeg hadde urinveisinfeksjon, for måtte tisse HELE tiden. Spesielt om jeg var oppe å gikk :-) Håper å slippe det denne gangen da!

Skrevet

Jeg tror jeg sluttet å fly på do sånn rundt uke 12-13, også begynte det igjen når jeg var i uke 18-19 tror jeg. Da begynte jeg også å kjenne spark. :)

Skrevet

Jeg er i uke 17 og føler jeg tisser neste like mye i 1.trimester, spesielt mange ganger på kvelden...Er oppe en gang hver natt, noen ganger to. Så venter fremdeles på det skal avta jeg...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...