Gjest Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har hørt at på noen ting til babyen så kan det faktisk lønne seg å dra over til grensa for å kjøpe.. Er det noen som har erfaring med dette? Det er jo litt kjedelig å bare ta turen over for å se om det er billigere eller ikke.. Så jeg tenkte jeg kunne høre med dere før jeg bestemmer meg om jeg skal dra over eller ikke.. Noen som vet?
Suppa med nr.3 i magen Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Du kan jo selv ringe butikken i Svinesund og spørre om de har den vognen du ser etter og hva den koster. Jeg vil tro du kan spare en del, da bare kursen vil gi det omtrent 10%... http://www.happyland.se/
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Kjøpte barnevogn på Kattis babyshop i strømstad forrige gang. Kjøpte da en emmaljunga duo edge med stelleveske til 6000,-. Da sparte vi 1500kroner :-) www.kattisbabyshop.se
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Eneste som er lurt å tenke på er at barnevognforhandlerne bare tar inn vogner som er kjøpt hos dem til service. Og med hyppig bruk blir det jo slitasje. Sist hadde vi en Emmajunga duo sportsvogn som var kjøpt ved svenskegrensen. Men da håndtaket brakk kunne vi ikke få hjelp hos nærmeste forhandler ( som var Rudo). Og man reiser ikke til svenskegrensen for å repararere en vogn med småbarn....Så neste gang vil jeg kjøpe en vogn i nærheten så jeg vet at den kan få service raskt når vi trenger det. Og heller betale noen ekstra kroner for det. Men det er jo gode tilbud her hjemme også !!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå