Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Skjønner dersom folk ikke er interesserte i å dele, men vi har nettopp fått vite at vi venter en gutt, og jeg som var skråsikker på at vi skulle få en jente, hadde flust av jentenavn klare - men INGEN guttenavn (teit, ja, menmen..) Noen som har noen fine navn som de vil dele? Tenker på det døgnet rundt, men kommer bare på de vanlige, trauste navna, og liker at de er litt spesielle og annerledes enn alle andre..
ballblom Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 De guttenavnene vi tenker på er Jakob, Tobias, Victor og William :-)
ncsm Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Har ei venninne som har en gutt som heter STURE , litt spesielt men veldig norsk. Jeg måtte bruke litt tid på å venne meg til navnet, men nå synes jeg det er kjempe fint :-)
Isa04&Alex08 Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 vi tenker på simon eller alexander eller simon-alexander.... eller tobias , noah.....skal jo ikke være enkelt-...
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 jeg liker lukas, elias, alexander, aksel... Syntes det så mange fine guttenavn jeg..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 jonas, tobias, elias, sebastian, oliver, leander, noah, sindre....
Isaks mamma <3 Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Å, det er mange fine.. Vi tenker på Lukas, Oliver, Adam og Noah
mine små alver... Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Har det akkurat på samme måte,har INGEN guttenavn jeg synes fenger. Her er de vi har "tenkt" så vidt på da : Julian Adrian Aron Mika Ciljan Ja jeg vet...har visst hengt meg opp i ....an på slutten=)
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Jeg var også skråsikker på at det var ei lita jente i magen, men den gang ei..hehe.. Hadde flere aktuelle jentenavn, men ikke ett eneste guttenavn pga at vi enda ikke hadde kommet over et navn som vi begge virkelig likte.. Etter at vi fikk vite at vi ventet gutt har vi blitt enige om Emil.. det er et navn vi begge liker så da bryr vi oss ikke lenger med å lete etter andre aktuelle:)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 hehe, jeg hadde oxo godt kunne tenkt meg Emil, men har en lillebror som har okkupert de navnet (svarte også, hehe.. ) Hva syns dere om Emilian? Jeg liker det, men er usikker på hva sambo syns, hehe
HanneMeJuliGutt Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Får vi gutt har vi bestem oss for Noah
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 Julian eller Noel er de navnene jeg står med akkurat nå. Ellers så syns jeg guttenavne r så mye lettere enn jentenavn. Vi har noen jentenavn på lista vår, men ingen som jeg har falt 100% for. Guttenavn derimot har vi vel sikkert 15 navn som vi er veldig enige om og som vi begge liker veldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå