Gå til innhold

Er barnepass hos Elixia ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å melde meg inn i Elixia for å få tid til å trene. Jobber kveldstid og med middaglaging kl 15, jobb og hjem i 20-21 tiden er det ikke lett å trene på kvelden. Har mye forberedelser til jobb som må gjøres hjemme på dagtid. Pjokken sover 19-08 og 12:30-15. Føler selvsagt at den lille tiden han er våken om morgenen bør være god kvalitetstid mellom han og meg, men det skal jo handles innimellom også. Åpen barnehage er fantastisk, men jeg føler av og til at jeg skulle hatt litt tid til treningen. De timene han sover på dagen bruker jeg til øving (er musiker). Vet jeg burde jobbe mindre.

Spørsmålet er:

Er barnepass på Elixia ok for 90 minutter et par ganger i uka?

Eller burde jeg være mindre egoist og være sammen med ham i åpen barnehage? Han er 19 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pjokken min har vært strålende fornøyd de gangene jeg har benyttet meg av tilbudet iallfall :) synes det er ok jeg! og det er jo stort sett andre barn der så det blir jo litt som åpen bhg :)

Skrevet

Jeg har småen i barnepark på Elixia ca 1 time i uken og han stortrives:)

Skrevet

gutten min trives, men var en epidsone jeg ikek likte helt da. kanskje jeg som er prippen, men kom for å hente han så var det ingen der pltuselig. barna |var alene.. men har aldri skjedd igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...