Madamina Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Tenker å melde meg inn i Elixia for å få tid til å trene. Jobber kveldstid og med middaglaging kl 15, jobb og hjem i 20-21 tiden er det ikke lett å trene på kvelden. Har mye forberedelser til jobb som må gjøres hjemme på dagtid. Pjokken sover 19-08 og 12:30-15. Føler selvsagt at den lille tiden han er våken om morgenen bør være god kvalitetstid mellom han og meg, men det skal jo handles innimellom også. Åpen barnehage er fantastisk, men jeg føler av og til at jeg skulle hatt litt tid til treningen. De timene han sover på dagen bruker jeg til øving (er musiker). Vet jeg burde jobbe mindre. Spørsmålet er: Er barnepass på Elixia ok for 90 minutter et par ganger i uka? Eller burde jeg være mindre egoist og være sammen med ham i åpen barnehage? Han er 19 mnd.
BettyBoob Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 pjokken min har vært strålende fornøyd de gangene jeg har benyttet meg av tilbudet iallfall synes det er ok jeg! og det er jo stort sett andre barn der så det blir jo litt som åpen bhg
Bonusmamma13 Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har småen i barnepark på Elixia ca 1 time i uken og han stortrives:)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 gutten min trives, men var en epidsone jeg ikek likte helt da. kanskje jeg som er prippen, men kom for å hente han så var det ingen der pltuselig. barna |var alene.. men har aldri skjedd igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå