Mamsen og lillegutt Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 ....eller som har en favorittside å legge ungen til??? Min venstre pupp har mye mindre melk enn den andre....Tror det er fordi jeg ubevisst legger han til det høyre oftere enn det venstre.... Går det an å fortsette å bare amme på høyre side?? eller får jeg ujevne pupper etter ammeperioden??? Han er snart 6mnd hvis det er relevant for svarene/rådene....
Tommage♀♂ Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Ammer mest fra høyre jeg også. En venninne av meg ammet bare fra ene siden på slutten, hadde ikke melk i den andre
WP-TLogPeanut Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg ammet bare fra høyre side på slutten,da den venstre plutselig ble helt tom... Hadde SKIKKELIG ujevne pupper der og da Men de er nesten like store nå ... ikke mye om å gjøre,men det er en bitteliten forskjell.. Men synes å huske det var en sånn bitteliten forskjell på de før jeg fikk TL også.
Himmel og hav Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Jeg ammet etterhvert bare på en pupp, for han nektet å ta den andre. Det gikk helt fint, jeg hadde mer enn nok melk i den ene, men ble jo litt vindskeiv mens jeg amma. Etter amminga var over så ble de like , men den minst brukte puppen er litt fastere i fisken enn den andre.
Mamsen og lillegutt Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 oki,så da tror jeg at jeg prøver å kutte ut den ene.... kan prøve den venstre om natten når det kanskje er litt mer da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå