Gå til innhold

Dere som ser. ang madeleine


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dere ikke skrive anonymt her hva dere ser??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du ikke at hvis noen av de virkelig hadde sett på ekte så hadde de vist hvor hun er, men de er ikke synske, de bare later som,, jezzezz

Skrevet

Næmmen nå var du lur anonym 23:47 ;o))

Skrevet

Joda, jeg kan fortelle hva JEG ser. Hun er sammen med andre barn, ikke så mange. Det er 2 voksne jeg har sett, de er har forferdelige humørsvigninger. Ene min er de glade og neste et sant marerit.

De snakker et annet språk, men kan snakke engelsk så noen av barna forstår litt, men det meste går ut på koppsspråk etc.

Men hun lever, men hun kommer ikke til å bli gammel hvis de ikke finner henne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...