Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 kan dere ikke skrive anonymt her hva dere ser??
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 tror du ikke at hvis noen av de virkelig hadde sett på ekte så hadde de vist hvor hun er, men de er ikke synske, de bare later som,, jezzezz
Tally Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Og nå er det enda ei lita jente som er blit borte i samme område (120 miles fra Praia Da Luz) http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/maddie/article692201.ece
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Joda, jeg kan fortelle hva JEG ser. Hun er sammen med andre barn, ikke så mange. Det er 2 voksne jeg har sett, de er har forferdelige humørsvigninger. Ene min er de glade og neste et sant marerit. De snakker et annet språk, men kan snakke engelsk så noen av barna forstår litt, men det meste går ut på koppsspråk etc. Men hun lever, men hun kommer ikke til å bli gammel hvis de ikke finner henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå