~sjiraff~ Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Har nettopp bestilt klær til babyen i magen fra et nettsted. Kjempefine klær, billig og rask levering. Fulgte med en lapp hvor det stod en kode jeg skulle taste for et tilbud til akkurat meg..*latter* Litt speiselt å gi "akkurat meg" et tilbud på en rosa genser i strl 3 år da jeg bare bestilte gutte babyklær? Følte ikke at tilbudet var så rettet mot akkurat meg gitt...! Men er fornøyd med det andre jeg bestilte altså, ble bare litt lattermild av dette spesielle tilbudet ;o)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 da kjenner man kundene sine godt!
grå :) Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 hehe eller så har du de fantastiske tilbudene til vistaprint da. er de samme tilbuda hver eneste dag. de varierer vel mellom 2 eller tre oppsett, men ellers er det klin likt.
selfangerkjerringa Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Hehe... det var jo et SPESIELT tilbud, det hadde de jo helt rett i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå