Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 få refusjon av penger av trygdekontor,pga at man må ha alternetiv behandling av spebarn??????????????
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Hva betyr det når noen skriver dytter????
oblix Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Det er ikke alltid innlegg blir besvart, og da rykker de nedover på siden, kan bli borte av siden også. Den som skrev innlegget, svarer på sitt eget innlegg(skriver dytter), og dermed havner innlegget øverst igjen. Da er det jo flere som ser det og kanskje svarer.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 For å få refusjon må du ha henvisning, ring til NAV lokalt og spør hva de refunderer.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 TUSEN TAKK for svar. vi fikk ikke henvisning da. vi kontaktet homopaten direkte. har betalt 1140 for 2behandlinger, og tror hun må ha fler behandlinger. er 8dager siden forje behandling og virker som hun blir værre igjen. hun er 3mnd idag og jeg vet ikke hva hun reagerer på som jeg spiser. har kuttet ut melkeprodukter og spiser ikke kål,løk. sterk mat, jordbær, erter eller noe.
2-barns mor Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Et godt spørsmål. Tror det er veldig forskjellig hva de forskjellige NAV kontorene dekker og ikke. Vi og skal prøve å få dekket reiseutgifter ifht behandling av Kiss. Vet ikke om det blir positivt, men er verdt et forsøk. Men kan jo hende du kan skrive av noe av utgiftene på skatten.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 ja det kan hende de gjør forskjellig fra sted til sted. det er jo ikke langt å dra for oss da. hmmm dette med skatt og selvangivelse forstår jeg meg ikke så mye på for å være ærlig. man burde fått fradrag for barn hvertfall synes jeg. det har jeg fått med meg at man ikke får, hvis de ikke går i barnehage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå