Gå til innhold

Dere som "ser"... (ang. Madeleine saken)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ikke an å se hvor hun er? Om hun er i live eller ikke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er nok ikke i live.... og alle som har noe å komme med i denne saken har garantert kommet med det, så svaret på spm ditt er nok nei... dessverre. Ufattelig trist.

Skrevet

Men hun må jo være et sted uansett. De som "ser" kan jo se hvor f.eks nøkler og andre døde (sorry!!!) ting er!?

Skjønner ikke dette!! :-/

Skrevet

nå kan ikke jeg se altså (ikke enda ihvertfall)

men jeg vil tror at de som ser, ser hva som ligger rundt. om hun ligger begravd under jorden så er det kansje bare mørket de ser? eller vannet så ser de vann?

når noen leter etter nøkkelen sin så sier de ofte sånn "bak lampa" eller "under papirene"

det er ikkke sikkert de ser hvem land,bydel og gate den ligger i.

Skrevet

Det er mange , mange som prøver å være behjelpelig med sine evner for å finne Maddeleine.

Men hva kan man gjøre?? De som "ser" er jo ingen superfolk de heller og det man ser er ofte bare fragmenter og ikke hele bilder..

Jeg har tidligere sagt at jeg har en teori om dette og har sendt en mail , bland 100.000 vis av andre som vil hjelpe.

Skrevet

Nå er det jo oftest slik at de får inn en følelse, et bilde...etc, og det igjen tolkes jo av den personen som får det inn. Er ikke som å lese ut fra en bok med fakta.

Skrevet

Jeg "ser" ikke, men har hele tiden hatt en sterk følelse av at hun fremdeles er i live.

Skrevet

Jeg har heller ingen evner, men ser det ikke som usannsynlig at hun er i live.

Skrevet

jeg tror de aller fleste tror hun lever, og det fordi kampanjene og mediadekningen kan bidra til å aldri la bildet av den vevre lille jenta forglemmes. Jeg håper vertfall på en løsning- det er så hjerteskjærende en sak.

Skrevet

Jeg har heller ingen evner til å "se" ting, men jeg drømmer ofte, og drømmene mine blir veldig ofte virkelighet i ettertid. Jeg får også sterke fornemmelser, og jeg har hele tiden følt at hun lever.

Hun lever et sted uti den store skumle verden, og savner mamma'n og pappa'n sin noe veldig. Jeg tenker på maddie hver eneste dag, den jenta deler hjertet mitt med mitt lille gull.

Skrevet

Jeg tror ikke de fleste tror hun lever, men jeg tror mange håper det:)

Jeg tror desverre ikke det.

Skrevet

jeg håper at hun ble drept av overdose med sovemedisin. så har hun sluppet unna alt det andre

Skrevet

er egentlig enig med deg.. Men inbiller meg at mediadekningen "holder henne i live" og noe som repeteres ofte blir en slags sannhet..

Skrevet

enig med deg der også.

pokker hva skal vi diskutere nå? :P

Skrevet

Jeg svarte på hva jeg så ang. Madeleine her inne like etter at hun forsvant. Det jeg skrev ble først slettet, men så lagt tilbake igjen. Jeg klarer imidlertid ikke å finne det igjen. Muligens skrev jeg det under et annet nick fordi jeg hadde "spå-feire" etter å ha blitt nedringt av folk her inne etter å ha spådd vellykket på spåsiden. Jeg vil ikke spå nå helller.

Poenget med å si dette nå er at det jeg spådde om Madeleine-saken, som lå her inne, beskrev utseendet på han som kvittet seg med Madeleine-liket. Han jeg så er VELDIG lik han her :

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2207285.ece

Mannen i avisen er imidlertid mer hengslete og ser noe høyere ut enn han jeg så. Han har også noe lenger ansikt og ser ut til å lysere hår enn ham jeg så. Jeg tror uansett dette er riktig mann, for furene i ansiktet, øyenbrynene og barten er nøyaktig som han jeg så.

PS. De som finner innleggene jeg skrev på Kranglesiden og på Ris-og-ros-sidene om mannen, får bevis på at det faktisk er noen som forsøker å se. Men at det man ser gir noen hjelp til etterforskerne, se det er mye vanskeligere. For selv om jeg så stedet Madeleine ble dumpet, så vet jeg jo ikke hvor det er, for jeg har aldri vært der. Og selv om jeg så mannen, så vet jeg jo heller ikke hvem det er, for jeg har jo aldri sett ham. Ikke mye hjelp i å se uten samtidig å få teksting og navn på involverte. Det er som film uten lyd eller tekst, det jeg ser.

Skrevet

Jeg tror ikke hun er i live, og har en teori om hva som kan ha skjedd. Det skal understrekes: Jeg "ser" ikke!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...