Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Joda!! "jabbsjura" har arrived!!! hehe....
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2008 Sitter å halvsløver mens jeg "følger med på" CSI Miami ;p Har såååå lyst å montere stellebordet, men føler det er litt sent for det nå.. =) Håper egentlig jeg sovner snart, for sofan er det stedet jeg sover best !=)
15.mai :) Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 joa, her er det ikke stort annet å gjøre enn å kikke innom bim og se hvordan det står til med alle ballongmagene der ute. Hvordan er det med deg da, butterfly? ble ikke spådommen noe av?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2008 Virker liksom som det er noe som holder på der nede liksom, men tar seg jo F..... aldri opp ) hehe!! sorry utrykket.. men nå kjenner jeg ryggen verke enormt her, så må legge meg neppå litt.. Bim`er innom senere, om ikke Ole Lukkøye kommer å tar meg
15.mai :) Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 oki. Du får lykke til da. fortsatt litt igjen av dagen, så kanskje det er håp. Si fra om det skjer noe. Moro om det hadde stemt da:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Ah... Håper at Ole Øukkøye kommer og tar deg skikkelig, så får du en orntlig god natts søvn! Så kan hele herligheten starte i morgen istedet for! hehe......
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2008 Ja, hadde ikke orket noe fødsel i dag er heeeeelt utslitt ;p natta så lenge da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå