trompetisten Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Uten samråd med lege... Leser at det er lite med bivirkninger? Brukte 2 år på forrige baby, og ønsker å hjelpe til på prosessen så mye som jeg kan... For og motforestillinger?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Motforestillinger: Kan bli stoppet i tollen, du må til avhør i verste fall hos politiet da det kan inneholde andre virkestoffer enn det som er normalt i forhold til Norsk regelverk! legen vet ikke at du tar pillene, uønskede bivirkninger. dyrt. For: Er det meningen det skal gå raskere og bli gravid får du disse pillene av legen og han vet at du er begynt og bruke dem.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg vil IKKE anbefale det! Det er en grunn til at den er reseptbelagt, og du kan ikke være 100% sikker på at det er akkurat det samme som pergo... er selv en flittig pergobruker og har snakket mye med gyn om de kurene... I værste fall kan du bli overstimulert noe som kan medføre kreft i eggstokkene! Ellers kan de gi store smertefulle cyster... Hva gjør du om det kanskje løsner 3-4 egg...? Så plis, ikke kjøp dem! Kontakt legen og få hjelp vi h*n! Det er jo ikke sikkert det er eggløsningen din det er noe galt med... Jeg har tatt 5 pergokurer det siste året, og en av dem ga eggløsning. Har pcos... Er igang med prøverør nå og fikk vite på riksen at jeg er overstimulert allerede... Det er ekkelt og skummelt! Er selv livredd for å ende opp med kreft i eggstokkene... Aldri mer pergo på meg!
It's all about me Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 trompetisten Jeg blir sikkert slaktet her nå. Men etter å ha prøvd i over et år bestilte jeg Pergo fra lillepille.no og etter første kur ble jeg gravid. Ikke det smarteste å gjøre på egen hånd det vet jeg, men ville gi det et siste forsøk før jeg oppsøkte lege. Men det legebesøkat ble det jo som sakt ikke noe av, for nå sitter jeg her nesten 14 uker på vei. Vil ikke gå så langt som å anbefale det, for jeg vet jo risken. Men kan iallfall si at det funket bra hos meg og sliter jeg neste gang har jeg fremdeles mange tabletter igjen i kjøleskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå