Tante Sofie # Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Hvilke smaker skal dere ha og hvordan skal den se ut?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Vi kjøper gjennom hotellet vi skal ha selskapet på, og betaler 70 kr. pr. pers. Vi skal ha en kake som er hvit sjokolademousse, med et lag med sitrus/fruktsmak i midten, og hvitt sjokoladelokk på toppen... nam nam...
Spent28! Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Vi hadde 3etg, og betalte 3600. Fikk pynten i spesialfarge. Jeg hadde satt av 7000kr i regnskapet jeg... Søt, helt vanlig marsipankake, med vakker pynt. Jeg kjøpte en gøyal kaketopp selv..
Pappas fultreffer :) Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Jeg skal ha en marsipankake, to hjerter med bro imellom nederst, og et hjerte som står øverst med figuren på. Betaler 2000,-
Gurine og gulla Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Samme kake som Erasurehead, bare at det hjertet på toppen er sjokolade kake. og kakene under er pyntet med frukt og sjokolade "spir" vannvittig fin kake:) hjertene nede ska vere med jordbær og den andre med bringebær.... Jeg er så heldig å ha en konditor i familien så vi får kaken i gave...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå