Spinella Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har vært gravid en gang, men mistet i uke 10. Nå har vi prøvd i et halvt år, men blir ikke gravid. Har en BMI på 42, noe som er veldig høyt noe som selvsagt også gjør at jeg sliter med å bli gravid. Noen flere her inne som sliter med å bli gravid pga overvekt?
lana<3 Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Det er også en liten gjeng inne på slankedebatten som er prøvere som har en tråd der....ellers så er det jo bare spørre om det du lurer på her inne også Lykke til...spiren sitter nok snart!!
*gullungen med okt spire* Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 jeg er veldig overvektig jeg også er 172 og veier 120 vet ikke om det påvirker meg er i den første pp. men det ser jeg vel fort la på meg så mye med første mann 40 kg..huttetu...håper ikke jeg gjør det nå må vere forsiktig
kaffeplante Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Jeg hadde en bim på 32 sist jeg ble gravid......og da sa jordmora at jeg burde gå ned før neste svangerskap pga av alle farene ved faktisk å gå gravid med høy kroppsvekt......mange skremmende og farlige ting som kunne ramme kroppen....men det er du vel klar over antar jeg... om du går inn på 90pluss kan de sikkert hjelpe deg bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå