Gå til innhold

en behagelig og god BH...... hvor finner jeg den???

Anbefalte innlegg

Skrevet

mine normale bher er blitt trange, setter merker på kroppen å strammer fryktelig...

noen som har tips til hvor jeg finner en god bh som jeg kan vokse litt i?

tror jeg leter meg ihjel.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer nok til å vokse enda litt til så jeg ville ikke kjøpt mer enn 1 eller to nå om jeg var deg. Synes Kapahl har mye fint, med god støtte og til en billig penge:)

Skrevet

Jeg har kjøpt noen på Triumph (finnes sikkert i en Cubus-butikk også) - før jeg ble gravid og de passer ennå =) De er ikke av den billigste typen, men det kan være greit med noe som støtter godt og er komfortable på.

Skrevet

Ser du har en trønder i magen.. Hvis du bor i nærheten av Trondheim vil jeg anbefale en tur på Bebito (ligger på Nedre Elvehavn). Der har de herlige bh'er (ammebh'er): betalte 399,- for den ene og 150,- for den andre. Ingenting som setter merker lenger her i alle fall! :)

Skrevet

Jeg sverger til sports BH'er. De er gode og tøyelige, så man har litt å vokse i. Dessuten er det ingen dumme bøyler som gnager.. Finnes i både billige og dyre varianter.

Skrevet

Jeg har lenge slitt med at bhène blir for stamme rundt ryggen. Fikk ordentlig merker, Var på Kappahl eller lindex, husker ikke hvilken. Der selger de 3 pk. med tilleggsstykker/forlengelse som du fester til bh festet bak på ryggen. Akkurat som på bhèn er det 3 hemper, slik at du kan "vokse" enda mer uten å måtte kjøpe større bh.

Har fungert supert for meg :-) Kostet ikke mye heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...