elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 mine normale bher er blitt trange, setter merker på kroppen å strammer fryktelig... noen som har tips til hvor jeg finner en god bh som jeg kan vokse litt i? tror jeg leter meg ihjel.....
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Du kommer nok til å vokse enda litt til så jeg ville ikke kjøpt mer enn 1 eller to nå om jeg var deg. Synes Kapahl har mye fint, med god støtte og til en billig penge:)
ie28 Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har kjøpt noen på Triumph (finnes sikkert i en Cubus-butikk også) - før jeg ble gravid og de passer ennå =) De er ikke av den billigste typen, men det kan være greit med noe som støtter godt og er komfortable på.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Ser du har en trønder i magen.. Hvis du bor i nærheten av Trondheim vil jeg anbefale en tur på Bebito (ligger på Nedre Elvehavn). Der har de herlige bh'er (ammebh'er): betalte 399,- for den ene og 150,- for den andre. Ingenting som setter merker lenger her i alle fall!
Mullemor Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Jeg sverger til sports BH'er. De er gode og tøyelige, så man har litt å vokse i. Dessuten er det ingen dumme bøyler som gnager.. Finnes i både billige og dyre varianter.
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har lenge slitt med at bhène blir for stamme rundt ryggen. Fikk ordentlig merker, Var på Kappahl eller lindex, husker ikke hvilken. Der selger de 3 pk. med tilleggsstykker/forlengelse som du fester til bh festet bak på ryggen. Akkurat som på bhèn er det 3 hemper, slik at du kan "vokse" enda mer uten å måtte kjøpe større bh. Har fungert supert for meg :-) Kostet ikke mye heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå