☆Anonymia☆ Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=kimela og få masse gratis varer som du skal rapportere om =) nå er det en barnemat kampanje for de som har barn over 7 mnd =) meld dere på =D er ikke helt sikker på når denne kampanjen kommer men den kommer =)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Er dette noe moro da Kine?? hehe:) Fått boka forresten??
kanutteogkruttet Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Får prøve ut dette da, siden du virket så gira på dette
☆Anonymia☆ Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 jippi =)=) det er helt gratis,du får tilsendt vareprøver som du skal teste ut sammen med dine venner,så skal du sende inn rapport om hva du syns om produktet =) selv harjeg ikke fått noe enda,siden den drops kampanjen var litt uklar.. har ikke fått meldt meg på en heller siden jeg sikkert på verve en del først.. SÅ MELD DERE PÅ !!!! =)=)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Da har jeg meldt meg på jeg og kine:) Men hva skjer nå?? Er det bare å vente nå??
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 det skal jeg melde meg på når jeg kommer hjem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå