Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns alle karakterene er usympatiske, og serien begynner nå å lide kraftig under andre - (eller er det tredje?) sesong- syndromet: plotet flyter ut, manusforfatterene forsøker å holde interessen oppe ved å skrive inn det ene dramaet etter det andre, til det punkt der mengden tragedier som kan ramme et menneske begynner å bli oppbrukt. I dag syns jeg det tok helt av med Addisons LA-twist, der skuespillere fra både Kongen av Queens og Judging Amy pluteslig dukker opp, smurt sammen i en smørje av klise-aktige California- karakterer, strandscener og kule biler, samtidig som producingen likner stadig mer på Ally McBeal.

Nei, få på igjen Frustrerte Fruer!! For det er jo en kvalitets-serie :-D Hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har nettopp skrevet et innlegg om det samme!

Skrevet

Grunnen til Addisons tur til LA er jo at hun skal ha hovedrollen i en spin-off av Grey's og i dag fikk vi vel møte de andre karakterene fra den serien.

Skrevet

Nååja, da skjønner jeg, det var jo ekstremt åpenbart sånn i ettertid... den serien skal jeg IKKE se i alle fall, hehe.

La noen merke til at Addisons hår fremdeles var PERFEKT etter flere timers kjøring i åpen cab? Dette på tross av at de prøvde å gjøre det litt morsomt at hun stadig fikk viltflyvende hår i ansiktet mens hun kjørte? :)

Skrevet

Private practice (spinoffserien) er faktisk helt ok. Begynner å bli lei greys selv nå, men så har jeg sett på det slavisk i 4 sesonger og 11 episoder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...