Gå til innhold

Dere som ammer, har babyen et "favorittbryst"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini her må alltid begynne å die höyre pupp. Hvis jeg legger han til på venstre så spenner han seg og snur hodet vekk.

Kan lure ham noen ganger hvis han er trött el nettopp har våkna.

Rart det der...Hm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp venstre her;)

Skrevet

Ja snuppa mi har heelt sluttet å ville ha fra ene brystet hun. Har alltid hatt et favorittbryst, men nå vil hun kun ha fra det ene. Så jeg har gitt opp å prøve å gi henne fra det hun ikke vil ha. Nå er hun 7mnd og får annen mat og da. Men jeg fullammet en stund på bare ett bryst også. Det gikk helt fint og hun la godt på seg. Verre for meg, for jeg har en stor og en liten pupp..he,he...og det kan man se godt og. Så for din egen skyld ville jeg prøvd å få gitt like mye fra begge.. Melken kommer nok fortere på det ene eller det er mer melk, så det er sikkert derfor han foretrekker det ene:)

Skrevet

Jepp. Melken kommer raskere fra det ene brystet og det er dette hun foretrekker =) Legger henne alltid til det "trege" brystet først, men det er ikke alltid hun "har tålmodighet" til å suge lenge nok til at melken kommer.

Skrevet

Sønnen min vil nesten bare ha høyre pupp. Har vært redd for at han har vondt i armen og derfor ikke liker å ligge til den venstre, men det er vel heller noe med kvaliteten på min pupp for det virker ikke som han har plager med skulder eller arm når han leker.

Skrevet

1 mann hadde venstre bryst som favoritt, 2 mann har høyre.....

Skrevet

Jess... Snuppa vil helst ha høyre pupp!!!!! sånn har hun vært siden hun ble født! Legger henne bevisst til vestre pupp først også høyre slik at hun tar begge!

Skrevet

Høyre er favoritten!

Skrevet

Her er høyrepuppen favoritten. Hun tar bare venstre om morgenen og er skrubbsulten og likegyldig på hvilken pupp hun får bare hun får en! Nå er hun i en periode hvor hun bare vil at vi begge skal ligge når det ammes, så vi har en krig hver dag.

Skrevet

Junior hadde venstrepuppen som favoritt og ei stund måtte jeg tvilling-amme han på høyre. Fant ut at han hadde låsning i nakken. Så etter et par runder hos manuellterapeut så går det oftest greit å ta høyre pupp også.

Skrevet

Ja når jeg amma var det venstrepuppen han hadde mest lyst på:-)

Det var den det var mest melk i å da såklart.

Merkelig det der;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...